Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن محمدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی روز گذشته با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات موثر در مقابله با آن در مراکز علمی کابردی جلسه ای تشکیل داد.

وی ادامه داد: تمام مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان های مختلف، تابع تصمیماتی هستند که برای آن استان اتخاذ می شود که توسط استاندار یا رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در تهران ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، تابع مقررات وزارت علوم است و با توجه به تعطیلی که اعلام شده با تقاضای مرخصی کارکنان تا پایان هفته موافقت می شود مگر اینکه رسما تعطیل اعلام شود.

وی دربار اینکه آیا گزارشی درباره ابتلای برخی از دانشجویان علمی کاربردی به ویروس کرونا اعلام شده یا خیر، افزود: خوشبختانه در دانشگاه جامع علمی کاربردی گزارشی دراین خصوص ارائه نشده است.

محمدی زاده یادآورشد: اصرار داریم همه همکاران ما درتمام مراکز علمی کاربردی، تمام توصیه ها در این رابطه را رعایت کنند تا مشکل زیادی برای هموطنان به ویژه دانشجویان ایجاد نشود.

کد خبر 4861537 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن محمدی دانشگاه جامع علمی کاربردی ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه ها سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی کنکور 99 دانشگاه های ایران دانشگاه تهران دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت سازمان امور دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸۳ خدمت پزشکی در مراکز جامع سلامت خمین ارائه شد

سعید امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۸۷ بیمار توسط پزشکان در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ویزیت شدند و ۱۳۲۴ خدمات پرستاری و مامایی در این مراکز به مراجعه کنندگان ارائه شد.

وی ارائه ۴۹۱ خدمات آزمایشگاهی، ۱۶۹ خدمات دندانپزشکی، شناسایی ۱۹ نفر مشکوک به بیماری‌های واگیردار و ۱۲۰۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را از دیگر اقدامات معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین در نوروز امسال بیان کرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: در این بازه زمانی ۲۴۷.۳ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی معدوم شد و ۱۴۲۰ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شد.

امینی اضافه کرد: در نوروز امسال ۱۳۰ اخطاریه بهداشتی صادر و ۵۹ مشاوره سلامت اجتماعی ارائه شد.

وی ۴۶ مورد نمونه گیری کم کاری تیروئید نوزادان، ۱۷ مورد غربالگری شنوایی نوزادان، شناسایی سه بیمار جدید مبتلا به فشارخون و دیابت، پیگیری ۳۵ مادر باردار پرخطر، ۴۴۹ مشاوره فرزندآوری در مراکز جامع سلامت و ۳۷ مورد مشاوره حین ازدواج را از جمله اقدامات معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین در نوروز امسال عنوان کرد.

کد خبر 6083367

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • عاملی: سند نقشه جامع علوم انسانی تدوین می شود
  • ۱۲۸۳ خدمت پزشکی در مراکز جامع سلامت خمین ارائه شد