Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@17:17:15 GMT

توزیع هرگونه نذری در بقاع متبرکه همدان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۲۲۸

توزیع هرگونه نذری در بقاع متبرکه همدان ممنوع شد

حجت الاسلام سید حسن رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح جامعه به ویژه اماکن مذهبی و بقاع متبرکه اعلام شده نسبت به ضدعفونی دستگیره‌ها، درب‌های ورودی ضریح مطهر، مهر و جامهری‌ها و تمام سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند و نیز سرویس‌های بهداشتی به طور دائمی و در بازه زمانی مناسب اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده نسبت به ضدعفونی کتب ادعیه و کتابخانه و چادرها نیز اقدام می‌شود، گفت: توزیع هرگونه نذری و نذورات فاقد بسته بندی زمان تا زمان اعلام رفع خطر ممنوع است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان باتاکید بر اینکه درخواست شده حتی المکان ماسک و ژل ضد عفونی کننده به صورت رایگان در دسترس زائران قرار گیرد، گفت: از ظرفیت تبلیغات محیطی بقاع متبرکه به منظور آگاهی بخشی عمومی برای کاهش و جلوگیری از انتشار این بیماری استفاده خواهد شد.

کد خبر 4861480

منبع: مهر

کلیدواژه: غذای نذری اداره کل اوقاف همدان ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین

منصور خزایی در تشریح وضعیت کود شیمیایی شهرستان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی پایه و سرک در فامنین تامین و توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه میزان کود توزیع شده شامل ۴ هزار و ۶۵۰ تن کود ازته، ۴۹۰ تن کود فسفاته و ۱۶۰ تن کود پتاسه برای کشت‌های زراعی است افزود: ۴ هزار و ۳۰۰ تن از کود‌های توزیع شده مربوط به سهمیه پاییزه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین در ادامه گفت: توزیع کود از طریق سامانه پایش کود و با صدور حواله الکترونیکی توسط کارشناسان به عنوان کاربران سامانه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع شد