Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از برخورد با احتکار کنندگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده خبر داد. تاریخ انتشار: 09:33 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۶۵۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به مشاهده مواردی از مبتلایان به کروناویروس در کشور، اظهار کرد: در این راستا، به منظور پیشگیری از انتقال این بیماری بین مردم نیاز است برخی از اقلام بهداشتی به اندازه کافی در داروخانه‌ها موجود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با این وجود گزارشاتی مبنی بر کمبود برخی اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل بهداشتی و دستکش در سطح داروخانه‌های کرمانشاه داشته ایم.

دادستان کرمانشاه بر انجام نظارت‌های دقیق بر فرآیند توزیع و قیمت‌ها در سطح داروخانه‌های شهر تاکید کرد و گفت: برای تشدید این نظارت ها، گشت مشترکی با حضور نمایندگانی از علوم پزشکی، تعزیرات و دادسرا تشکیل و به بازدید از کلیه انبار‌های داروئی و بهداشتی استان خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: برخورد با محتکران اقلام بهداشتی و پیشگیرانه/ لزوم رصد فعالیت واحد‌های عرضه اقلام بهداشتی و درمانی

وی در ادامه اعلام کرد: اقدامات لازم برای تأمین امکانات بهداشتی در راستای پیشگیری از انتقال این بیماری باید در دستور کار علوم پزشکی استان باشد.

صادقی متذکرشد: نتیجه اقدامات در خصوص هرگونه احتکار، گرانفروشی و سایر موارد به همراه مستندات به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کرمانشاه اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی

به گزارش خبرگزاری مهر، شیما حلاج گفت: اگر چه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید، اما برخی از خانم‌ها به دلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها، افزود: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فرآورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

کد خبر 6087339 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز