Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@15:03:00 GMT

عراق ممنوعیت ورود ایرانی‎ها را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۳۱۲

عراق ممنوعیت ورود ایرانی‎ها را تمدید کرد

سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق ضمن تمدید ۱۵ روزه ممنوعیت ورود افراد از ایران به این کشور، سفر اتباع خود به ایران را نیز برای مدت مشابهی ممنوع کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (INA)، سازمان گذرگاه‌های مرزی این کشور شامگاه یک شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم بر آن شده، ممنوعیت ورود افراد از ایران برای ۱۵ روز تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر آن چه در بیانیه سازمان گذرگاه‌های مرزی وابسته به نخست وزیری عراق آمده، سفر شهروندان این کشور به ایران نیز برای ۱۵ روز ممنوع شده است.

این در حالی است که سازمان مذکور پیشتر نیز ضمن تاکید بر اتخاذ تدابیر متعدد برای مقابله با نسل جدید ویروس کرونا، ورود افراد از این به عراق را برای سه روز ممنوع کرده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تمدید شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در پی انجام عملیات شجاعانه نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی، به اطلاع می رساند مطابق نوتام (هشدار پروازی) شماره «۱۱۸۴» همه پروازهای امروز یکشنبه فرودگاه بین المللی مهرآباد تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین باطل شد.

پیش از این نیز بر اساس نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ساعت ۱۲ امروز بسته اعلام و همه پروازهای این بازه باطل اعلام شده بود.

تمدید لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد کد خبر 844298 برچسب‌ها فرودگاه مهرآباد هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری خبر مهم هواپیما

دیگر خبرها

  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • اتریش کنترل‌های مرزی با چک و اسلواکی را تمدید می‌کند
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تا ساعت ۶ فردا تمدید شد
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تمدید شد