Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد خلیلیان درباره اظهارنظر مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال راجع به دوپینگ چند سال پیش بازیکنان این تیم با ماده «جک تری‌دی» گفت: به هر حال ایشان اظهارنظر کرده است ولی این بحث بار حقوقی دارد و از نظر ورزشی حق نداشته است.

رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است این دوپینگ از سوی فدراسیون اعلام نشده باشد؟ اظهار کرد: خیر؛ نمی شود اعلام نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ورزشکار یک کد دارد که نمونه آزمایش این کد به آزمایشگاه کلن آلمان می رود. آزمایشگاه هم بعد از سه هفته اعلام می کند ورزشکار یا پاک است یا مشکوک. اگر مشکوک باشد دوباره تست می گیرند.

خلیلیان ادامه داد: وقتی نمونه مثبت شد، نامه آزمایشگاه به فدراسیون جهانی، فدراسیون آن کشور و وادا ارسال می شود. ما که از روسیه قوی تر نیستیم. آنها از حضور در المپیک معلق شدند.

کد خبر 4861539

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی امیرآبادی دوپینگ تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال الاهلی عربستان والیبال دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود