Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌ها موظفند مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را رعایت کنند. چرا به سلامت شهروندان مربوط است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- دوشنبه- در نطق پیش از دستور خود گفت: لازم می‌دانم از حضور قدرتمندانه ملت عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اهتمام به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می‌کنم که با مشارکت در پای صندوق‌های رای رکن اصلی مردم سالاری را تحقق بخشیدند و با انتخاب نمایندگان خود بخش مهم مسئولیت اداره کشور در چهار سال آینده را مشخص کردند

رییس مجلس اظهارداشت: منتخبان محترم که در این فریضه ملی مشارکت کردن سپاسگزارم امیدوارم نمایندگان محترم در جهت خواسته‌های ملت بزرگوار همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از رهبری معظم انقلاب که با رهنمود‌های خود همگان را به انجام این فریضه ملی دعوت نمودند تشکر می‌کنم. همچنین از زحمات همه هیات‌های نظارت، اجرایی، بخش‌های وزارت کشور، استانداران و فرمانداران و بخشداران که ماه‌ها در این امر تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و نیرو‌های مسلح که امنیت انتخابات را فراهم کردند تشکر می‌کنم، از رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما که در اطلاع رسانی همت کردند قدردانی می‌کنم.

لاریجانی اضافه کرد: برای همکاران عزیز که مجددا توفیق خدمت یافتند آرزوی سعادت و خدمت رسانی بیشتر به ملت عزیز دارم و برای همکاران عزیز که به هر دلیل امکان حضور در میدان خدمتگزاری نیافتند توفیقات جدید در سایر عرصه‌ها آرزومندم.
وی یادآورشد: از ملت عزیز تقاضا دارم در مبارزه با ویروس کرونا دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با این امر را به دقت رعایت نمایند. همه دستگاه‌ها موظفند به دقت مصوبات این ستاد که از پشتیبانی شورای عالی امنیت ملی برخوردار است رعایت کنند. چرا که به سلامتی مردم عزیز مربوط است.
رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون بهداشت مجلس هم خواست مستمرا موضوع را زیر نظر داشته باشد.
لاریجانی یادآورشد: لازم است کمیسسیون عمران نیز در زلزله آذربایجان غربی پیگیری نمایند تا دستگاه‌ها به سرعت به کمک زلزله زدگان بشتابند و این دو کمیسیون گزارش خود را مجلس ارائه کنند.

در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس رییس مجلس شورای اسلامی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است

منتخب مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورت مشارکت همه اقتصاد موفق می‌شود.

به گزارش مشرق،حبیب قاسمی منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در اصفهان با بیان اینکه شعار سال بر اساس نیاز و موانع سطح کشور انتخاب شده و چندین سال است شعار سال بر اساس اقتصاد است، اظهار داشت: تمامی اقشار درگیر اقتصاد هستند و در صورتی می‌تواند موفق باشد که مشارکت همه را داشته باشد.

قاسمی بیان کرد: مصرف‌کننده با رعایت مصرف و سرانه مصرف، تولیدکننده با توجه به تولید داخل و مسوولان مدیریت صادرات و واردات و توجه تولید داخل، مشارکت مردم بر بستر اقتصاد مقاومتی را امکان پذیر می‌کند.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حکمرانی ۳ ضلع دارد که یکی از آن‌ها مشارکت مردمی‌ است و مسوولان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و با دید حکمرانی به اقتصاد نگاه کنند.

قاسمی تشریح کرد: در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها مجلس در تلاش است اصلاح قوانین موازی یا وضع قوانین جدید را در راستای محقق ساختن شعار سال در دستور کار قرار دهد.

منتخب مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی کارخانه‌های کشور نیمه تعطیل و تعطیل هستند که باید اقدامات لازم برای بازگشت این کارخانه‌ها به چرخه فعالیت صورت گیرد، همچنین باید تکنولوژی محور شوند تا شاهد مازوت‌سوزی و ناترازی انرژی نباشیم و در راستای تحقق شعار سال گامی برداشته باشیم.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان