Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:14:24 GMT

لمپارد، خوشحال از در اختیار داشتن ستاره فرانسوی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۴۳۰

لمپارد، خوشحال از در اختیار داشتن ستاره فرانسوی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید از اینکه اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی تیمش در ماه ژانویه راهی اینتر نشده و همچنان بازیکن چلسی است راضی و خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی چلسی، فرانک لمپارد می‌گوید خوشحال است که همچنان اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی تیمش را در اختیار دارد. ژیرو در ماه ژانویه تا یک قدمی ترک چلسی و انتقال به اینتر میلان پیش رفت ولی این انتقال در نهایت انجام نشد تا ژیرو در استمفوردبریج ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ماه ژانویه سه باشگاه اینتر، لاتزیو و تاتنهام به دنبال جذب ژیرو بودند و از این میان اینتر حتی با ستاره فرانسوی برای امضای قرارداد به توافق رسیده بود. اما چلسی که در تلاش برای جذب ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن و دریس مرتنز از ناپولی ناموفق بود در نهایت تصمیم گرفت ستاره 33ساله فرانسوی را نگه داشته و از واگذاری‌اش به اینتر خودداری کند.

 

 

با شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر، فرانک لمپارد از حضور ژیرو در کمپ چلسی نهایت استفاده را کرد و برای حل مشکلات تیمش در گلزنی او را به ترکیب اصلی آبی‌های لندن فراخواند.

 

لمپارد در گفتگو با خبرنگاران درباره ژیرو به آنها گفت:" ژیرو همیشه در این تیم فعال بوده، حتی وقتهایی که در زمین بازی نمی‌کرده. من در دوران نقل و انتقالات زمستانی هم گفتم که اولیویه ژیرو از اولین روز منتقل شدن به باشگاه چلسی تا همین حالا یک بازیکن فوق‌العاده بوده".

 

سرمربی چلسی در ادامه صحبتهایش گفت:" به همین خاطر است که ژیرو هر وقت وارد زمین می‌شود می‌تواند چنان نمایش‌های خوبی داشته باشد. او در داخل زمین شخصیت قابل توجهی دارد، در رختکن شخصیت برجسته‌اش را به نمایش می‌گذارد، شم گلزنی و قدرت تمام‌کنندگی بالایی دارد و در خط حمله خودخواه بازی نمی‌کند. او حالا بازیکن ما است و البته در ماه ژانویه ممکن بود باشگاه را ترک کند که این اتفاق نیفتاد و من از بابت اینکه هنوز او را در اختیار داریم راضی و خوشحالم".

 

چلسی فرانک لمپارد الیویه ژیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد الیویه ژیرو ستاره فرانسوی ماه ژانویه فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال