Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:25:47 GMT

5 بازی سخت و فشرده، چالش جدید بارسلونا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۴۷۳

5 بازی سخت و فشرده، چالش جدید بارسلونا

بارسلونا بعد از کسب برد پرگل مقابل ایبار با چالش سخت پیکارهای سخت و فشرده در 3 هفته آینده مواجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا در هفته جاری موفق شد در رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا 5 بر صفر ایبار را مغلوب کرد و با قرارگرفتن در صدر جدول، تا حدی شرایط خود را متحول کرد.با این حال تیم پرستاره در 3 هفته آینده با 5 بازی سخت و سنگین مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ال‌موندو این پیکارها را «چالش جدید کاتالان‌ها» نامید.این پیکارها با دیدار لیگ قهرمانان با ناپولی آغاز می‌شوند و بعد به ال‌کلاسیکو با رئال می‌رسد.سپس با 3 دیدار دیگر ادامه می ‌یابد.

این نشریه نوشت آبی و اناری با4  بازیکن مصدوم همچون لوئیس سوارس، عثمان دمبله، جوردی آلبا و سرخی روبرتو  مواجه است و تنها 15 بازیکن در کادر خود برای بازی کردن در اختیار دارد.

روزنامه پرمخاطب پیکارهای مهم و در پیش تیم قهرمان فصل گذشته لالیگا را اینگونه معرفی کرد:

25 فوریه(6 اسفند 98): ناپولی- بارسلونا

1 مارس(11 اسفند 98): رئال مادرید- بارسلونا

7 مارس(17 اسفند 98): بارسلونا – سوسیداد

13 مارس(23 اسفند 98):مایورکا- بارسلونا

18 مارس(28 اسفند 98):بارسلونا – ناپولی

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید ال لالیگا اسفند 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین

تقریبا همه تیم های بزرگ انگلیس، به جذب پدیده جدید شاختار دونتسک و فوتبال اوکراین علاقه نشان داده اند. 

طرفداری | باشگاه شاختار دونتسک بر این باور است که هافبک با ارزش ۶۰ میلیون پوند، گئورگی سوداکوف، قطعا سرنوشتی مانند میخایلو مودریک خواهد داشت. آنها اطمینان دارند که سوداکوف هم در تابستان به یک باشگاه انگلیسی منتقل خواهد شد.  

به گزارش استاندارد، آرسنال برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله که به عنوان استعداد برتر بعدی فوتبال اوکراین شناخته می شود، پیش‌قدم خواهد شد. سوداکوف همچنین به چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول هم لینک شده است. 

مقامات شاختار این هفته در لندن حضور داشتند تا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی برنامه ریزی کنند، همان زمانی که انتظار دارند ستاره خود سوداکوف را از دست بدهند. سرگی پالکین، مدیرعامل شاختار که در انتقال مودریک به چلسی در رقابت با آرسنال نقش داشت، گفت:

این پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، او شانس زیادی برای انتقال به برخی باشگاه های بزرگ دارد. 

با باشگاه‌های بزرگ تماس‌هایی داشته‌ایم و برخی از آن‌ها مستقیما با ما مذاکره نمی‌کنند، اما در حال سنجیدن شرایط نقل و انتقالات تابستانی هستند. 

او قطعا تابستان امسال به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتقل خواهد شد. وقتی روز دوشنبه بازی چلسی مقابل اورتون را از نزدیک تماشا کردم، خیلی ها در مورد سوداکوف از من سوال پرسیدند.

پیشنهادی 34 میلیون پوندی ناپولی در ماه ژانویه برای سوداکوف که 14 بازی ملی برای اوکراین انجام داده، رد شد. شاختار دونتسک برای او حداقل 43 میلیون پوند می خواست. اکنون گفته می شود شاختار خواستار 60 میلیون پوند است که کمی کمتر از 62.5 میلیون پوند اولیه ای است که چلسی در ژانویه 2023 برای مودریک پرداخت کرد، معامله ای که می تواند با پاداش ها به 88.5 میلیون پوند افزایش یابد.

پالکین معتقد است که ناپولی فرصت پیشی گرفتن از باشگاه های انگلیسی برای جذب او را از دست داده است:

در ژانویه به ناپولی گفتم که می توانند او را با 50 میلیون یورو به علاوه پاداش داشته باشند، اما آنها 40 میلیون یورو پیشنهاد دادند، اما به آنها گفتم که معامله را همین حالا نهایی کنند یا این فرصت منحصر به فرد را از دست خواهند داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده
  • یک حکم انضباطی و مالی دیگر علیه سپاهان
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • ستاره لیل در رادار ناپولی؛ جاناتان دیوید جانشین ویکتور اوسیمن می‌شود؟