Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@23:08:22 GMT

بیانی: مطهری نظرها را به خود جلب کرده‌ است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۴۷۶

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال معتقد است آبی‌ها شرایط خوبی دارند و اگر بتوانند تمرکز خودشان را حفظ کنند می‌توانند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشند با بیانی در خصوص شرایط این روزهای آبی‌ها به صحبت پرداختیم.

از شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا رضایت دارید؟

فکر می‌کنم استقلال نتوانسته در آسیا عملکرد خوبی داشته باشد اما هنوز فرصت جبران باقی است زیرا که چهار بازی تا پایان دور مقدماتی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر استقلال بتواند در بازی‌هایی که میزبان است به پیروزی برسد صعود از مرحله گروهی دور از دسترس نخواهد بود.

خیلی‌ها معتقدند مصدمان زیاد باعث شده استقلال در آ‌سیا نتیجه نگیرد؟

شاید یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری استقلال باشد اما باید قبول کنیم استقلال در حال حاضر بازیکنانش مشکل بدنی دارند که نمی‌توانند بازی خوبی را انجام دهند آن هم به دلیل این است که در نیم فصل به جای اینکه تمرینات را شروع کنیم بیشتر پیگیر بازگشت استراماچونی به ایران بودیم.

از نقل و انتقالات استقلال رضایت دارید؟

وقتی بازیکنی مثل ارسلان مطهری جذب استقلال شده و توانسته این چنین عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد پس استقلال نقل و انتقالات خوبی را در نیم فصل انجام داده درست است که تعداد بازیکنانی که در نیم فصل خریداری شدند کم بوده اما یکی مثل ارسلان مطهری نظرها را به خود جلب کرده‌ است.

سه بازیکن استقلال در کورس آقای گلی هستند ایا این اتفاق برای تیم خوب خواهدبود؟ 

یک اتفاق خوب برای مجموعه استقلال است که سه بازیکنش در کورس آقای گلی هستند رقابت و انگیزه را در بین بازیکنان بیشتر می‌کند البته که نباید فراموش کنیم در حال حاضر موفقیت استقلال از هر چیز دیگری مهمتر است.

استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ باشد؟

الان چند تیم هستند که می‌توان آنها را در زمره مدعیان قهرمانی لیگ دانست من فکر می‌کنم از هفته بیست و پنجم به بعد چهره مدعیان واقعی قهرمانی لیگ مشخص شود.

انتخاب اسکوچیچ را برای تیم ملی چطور ارزیابی می‌کنید؟

همان روزی که فهمیدم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران شده است خیلی تعجب کردم و به نوعی شوکه شدم یعنی واقعا در فوتبال ایران هیچ مربی دیگری نبود که توانایی‌اش از اسکوچیچ بالاتر باشد که ما به این مربی بسنده کردیم اما دیگر این اتفاق افتاده است و ما باید برای اینکه تیم ملی به جام جهانی صعود کند باید از آنها حمایت کنیم.

خیلی‌ها معتقدند باید مربی ایرانی سکان‌دار هدایت تیم ملی می‌شد؟

با این موضوع موافق هستم زیرا مربی ایرانی شناخت بیشتری از بازیکنان دارد و همین شناخت می‌تواند تیم را به موفقیت بیشتری برساند. به هر حال انتخاب صورت گرفته و فقط باید برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال شاهرخ بیانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: آقای دکتر مصدق در طول بیش از ۳۰ سال خدمت در بخش‌های مختلف قوه قضائیه وسع خود را برای پیشرفت امور محوله گذاشتند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول جدید دستگاه قضا بیان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضائی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: همه ما مسئولان قضائی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسؤولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

رئیس عدلیه بیان داشت: توقعات به حقی از ما مسؤولان قضائی وجود دارد؛ لذا باید با صبر و حوصله و بردباری در برابر موانع و مشکلات بایستیم و امور محوله را به نحو احسن به پیش ببریم.

قاضی‌القضات اظهار داشت: ما در سمت‌ها و مسوولیت‌های قضائی باید بیش از دیگران به حُسن‌خلق توجه داشته باشیم و تمامی همکاران قضائی باید همواره تکریم ارباب رجوع و مراجعان را در زمره اولویت‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آنها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: تاکید من به مسئولان قضائی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضائیه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چرا که پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل صرفاً با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

کد خبر 6087586

دیگر خبرها

  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!