Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:45:15 GMT

طرح نظارت بر بازار عید در اردبیل اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۴۸۷

طرح نظارت بر بازار عید در اردبیل اجرا می شود

ایسنا/اردبیل مدیر کل استاندارد استان اردبیل طرح نظارت بر بازار عید از اول اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.


هاشم علائی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی در راستای کنترل کالاهای پرمصرف مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری ازجمله مواد غذایی، شوینده‌ها،کالاهای بهداشتی و قطعات خودرویی در مراکز عرضه انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد اردبیل با اشاره به اینکه امنیت و سلامت شهروندان از اولویت‌های سازمان ملی استاندارد است، خاطرنشان کرد: کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار در ایام نوروز به دقت رصد شده و چنانچه کالاهای موجود در سطح عرضه استان مغایر با استاندارد باشد، اقدامات حقوقی لازم با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این نوع کالاها انجام می‌شود.

وی افزود در همین راستا نازل‌های سوخت جایگاه‌های استان نیز با حساسیت بیشتری با هدف صیانت از حقوق مردم کنترل می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مدیر کل استاندارد گفت: از تمامی هم استانی‌های درخواست می‌شود برای بررسی صحت علامت استاندارد کالاهای خریداری شده کد ده رقمی مندرج زیر علامت استاندارد روی کالا را به سامانه 10001517  ارسال و نسبت به صحت استاندارد کالاها اطمینان حاصل فرمایند.

و در صورت مشاهده هرگونه کالا و یا خدمات غیراستاندارد با شماره تلفن گویای 1517 و تلفن‌های

8-33741157 تماس حاصل فرمایند                     .

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نظارت بر بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، مسعود امرالهی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رییس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی، در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم، افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

امرالهی با اشاره به وضعیت تامین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در سراسر کشور برای تامین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از امروز تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی هم‌چنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی صورت نگرفته است، یادآور شد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

دیگر خبرها

  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است