Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس مجلس گفت: مردم با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی به رکن اصلی مردم‌سالاری اعتبار بخشیدند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از حضور عزتمندانه ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه و اهتمام به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی به رکن اصلی مردم‌سالاری اعتبار بخشیدند و با انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی نقش خود را در مسیر اداره کشور در چهار سال آینده انتخاب کردند.

لاریجانی افزود: به منتخبین محترم تبریک می‌گویم و از همه کاندیدا‌ها که در این فریضه ملی مشارکت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم عزیزان با توجه به شرایط حساس کشور در جهت تحقق خواسته‌های ملت همت بگمارند. از رهبری معظم انقلاب که با رهنمود‌های خود همگان را به انجام این فریضه ملی دعوت کرده‌اند تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از زحمات هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت، وزارت کشور، فرمانداران، استانداران و بخشداران قدردانی کرده و از زحمات نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و نیرو‌های مسلح در برقراری امنیت انتخابات تشکر می‌کنم همچنین از رسانه‌های گروهی نیز قدردانی می‌کنم. برای همکارانی که توفیق خدمت مجدد را پیدا کردند آرزوی خدمت بیشتر به ملت را دارم و برای همکارانی که امکان خدمت مجدد را پیدا نکردند در سایر عرصه‌ها توفیقاتی را آرزومندم.

لاریجانی با اشاره به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از ملت ایران تقاضا دارم در بحث مبارزه با ویروس کرونا دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با این امر را با دقت رعایت کنند. دستگاه‌های حکومتی نیز موظف هستند به مصوبات این ستاد که از پشتیبانی شورای عالی امنیت ملی برخوردار است، عمل کند، چرا که این موضوع به سلامتی مردم مربوط می‌شود. از کمیسیون بهداشت می‌خواهم مستمرا موضوع را زیر نظر داشته باشند.

او گفت: کمیسیون عمران نیز در خصوص زلزله آذربایجان غربی پیگیری لازم را داشته باشد تا دستگاه‌های اجرایی به سرعت به کمک زلزله‌زدگان بشتابند. لازم است این دو کمیسیون گزارش کار خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان فوت والده بنایی نماینده گناباد و درگذشت والده احمد انارکی نماینده رفسنجان را تسلیت گفته و برای آن دو مرحومه از درگاه رحمت ایزدی درجات عالیه را تقاضا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس مجلس شورای اسلامی مشارکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی

جمعی از مسئولین نظام صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین با حضور در مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سال جدید را به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059761 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است