Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:59:13 GMT

برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمان لغو شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۵۹۵

برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمان لغو شد

استاندار کرمان با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمان به‌دلیل احتمال شیوع بیماری کرونا مخالفم گفت: ضرر برگزاری این نمایشگاه بیشتر از فایده آن است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در ستاد تنظیم بازار استان کرمان با بیان اینکه اداره کل غله استان باید تا آخر سال تمام سهمیه شکر استان و چهار هزار تن سهمیه را جذب کند اظهار داشت: سال گذشته نیز همین مشکل را در جذب سهمیه شکر در استان داشتیم و کارخانجات همکاری نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اداره کل غله باید در محل کارخانجات تعیین شده استقرار پیدا کرده و سهمیه شکر استان را بارگیری کند افزود: قرار نیست اختیار استان دست دیگران باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ما باید جوابگوی نیاز مردم باشیم گفت: این سهمیه باید توسط هر فرد، نهاد و شرکت تعاونی که توانایی دارد جذب شده و به استان منتقل شود.

موردی از ابتلا به بیماری کرونا در کرمان ثابت نشده استمدارس استان کرمان تا پایان هفته تعطیل شدبرگزاری نمایشگاه بهاره استان مرکزی بسته به تصمیم قرارگاه زیستی است/60 نقطه برای عرضه میوه شب عید در استان مرکزی پیش‌بینی شد

وی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را کرده است تا شکر 4 هزار و 700 هزار تومانی به دست مردم برسد تصریح کرد: سوءمدیریت جزء باعث می‌شود که امروز قیمت شکر در کرمان شش هزار تومان باشد.

فدائی با ابراز اینکه تلاش‌های انجام شده وقتی ارزشمند است که قیمت شکر در بازار همین قیمت تعیین شده باشد گفت: وقتی قیمت شکر افزایش پیدا کند توزیع شکر دیگر ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمان به‌دلیل احتمال شیوع بیماری کرونا مخالفم ادامه داد: اعتقاد دارم ضرر برگزاری این نمایشگاه بیشتر از فایده آن است و بهتر است بجای برگزاری نمایشگاه بهاره در فروشگاه‌های بزرگ فروش فوق‌العاده داشته باشیم.

به گزارش تسنیم در جلسه تنظیم بازار استان کرمان لغو برگزاری نمایشگاه بهاره در کرمان مصوب شد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از 29 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری غرفه نیست؛ پس از پیش ثبت‌نام، شرکت‌ها براساس نوع فعالیت خود در سالن‌های مختلف جانمایی می‌شوند.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی کنند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتربا ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

"نمایشگاه الکامپ 1402" آغاز شد/ "قطعی برق" اتفاق ویژه افتتاحیه نمایشگاه!

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 8 الی 11 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نمایشگاه نقالی و روایتگری واقعه طبس
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد