Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علی کمالی نژاد، مدیر جهاد کشاورزی نهاوند در مورد هشدار هواشناسی گفت:بر اساس گزارش و هشدار سازمان هواشناسی در مورد سیستم بارشی کم فشار سودانی که از بعداز ظهر روز دوشنبه و صبح سه شنبه از جنوب ایران وارد کشور و همدان می‌شود همه واحد‌های تولیدی و صنعتی مانند دامداری‌های صنعتی و سنتی مرغداری‌ها و گلخانه‌های نهاوند پیش بینی لازم را در مورد تامینی سوخت انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این سامانه بارش‌های سیل آسا را به همراه دارد و از سه شنبه شب هفته جاری به صورت برف خواهد بود همچنین پیش بینی می‌شود مجموع بارش‌ها در جنوب استان به ۱۰۰ میلیمتر و در شمال استان و شهرستان همدان به ۴۰ تا ۵۰ میلیمتر برسد.

کمالی نژاد بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی بیشترین میزان بارندگی را در مناطق جنوبی استان شامل نهاوند،  ملایر، تویسرکان و مقداری اسدآباد خواهیم داشت و باد و طوفان نیز همراه آن خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: به تمامی واحد‌های تولیدی و گلخانه‌ای در نهاوند اعلام می‌کنیم برنامه ریزی دقیقی برای تامینی سوخت فسیلی و برق و گاز داشته باشند و اگر نیاز دارند به این اداره مراجعه کنند تا سوخت مورد نیاز آن‌ها را بر اساس حواله تهیه کنیم.

او افزود: پارسال به دنبال سرمازدگی و سیلاب چند صد میلیارد تومان خسارت به واحد‌های تولیدی و بخش کشاورزی نهاوند وارد شد که مقداری از آن توسط دولت جبران شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بارش باران شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران