Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@17:06:03 GMT

زوج و فرد از امروز در کرج اجرا می‌شود+محدوده طرح

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۶۲۶

زوج و فرد از امروز در کرج اجرا می‌شود+محدوده طرح

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، طرح زوج وفرد از امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه در کلانشهر کرج اجرا می‌شود.

سرهنگ غلامعلی شرق افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده،  این طرح در برخی معابر پرتردد کرج از ساعت ۱۶ الی ۲۱ ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی به محدوده‌های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد وگفت: از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام و از سمت شرق ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شرق اظهار داشت: مسیر های دیگر این محدودیت ها از تقاطع حضرت امام، ورودی‌های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید، بلوار هفت تیر، علامه جعفری، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی های ۴۵ متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد به صورت الکترونیکی و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف شهرداری کرج انجام می شود. این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان این که خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند، گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد از دیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح زوج وفرد زوج و فرد کرج طرح زوج زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین

مرتضی داودی افزود: در اجرای این پروژه نرد‌ه‌های فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب شده نصب می‌شود.
وی بیان کرد: درچند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.
رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزاد راه اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری