Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:48:08 GMT

بیانیه جهاد اسلامی فلسطین برای عملیات ضدصهیونیستی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۶۵۱

بیانیه جهاد اسلامی فلسطین برای عملیات ضدصهیونیستی

جنبش مقاومت فلسطین جهاد اسلامی روز یکشنبه اعلام کرد که یکی از اعضای این جنبش به دست صهیونیستها در مرز بین غزه و سرزمین های اشغالی ، در شرق خان یونس به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، جنبش مقاومت فلسطین جهاد اسلامی روز یکشنبه اعلام کرد که یکی از اعضای این جنبش به دست صهیونیستها در مرز بین غزه و سرزمین های اشغالی ، در شرق خان یونس به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدعلی حسن النعیم ، 27 ساله ، صبح روز یکشنبه با شلیک مستقیم صهیونیستها در نزدیک حصار بین نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسید.

 

 تیپ های القدس ، شاخه نظامی جهاد اسلامی ، در بیانیه ای نسبت به عملیات تلافی جویانه و جهادی نیروهای فلسطینی خبر داد.

 

نیروهای اشغالگر صبح یکشنبه چهار نفر دیگر را نیز در نزدیکی مرز غزه ، قبل از بیرون کشیدن وحشیانه پیکر این شهید با بولدوزر ، به قتل رساندند.

 

در یک فیلم پخش شده در فضای مجازی دیده می شود که یک بولدوزر زرهی اسرائیلی با تیغ های خود جسد شهید فلسطینی را در هوا می چرخاند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهاد اسلامی جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود

رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

به گزارش ایسنا،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای سریلانکایی خود خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین امروز به مسئله اصلی مسلمانان و همه مردم جهان تبدیل شده‌است. ملت‌ها امروز از ظلم بزرگی که به مردم غزه و فلسطین می‌شود نگران هستند. سؤال مردم جهان این است که چرا این میزان کودک‌کُشی و نسل‌کُشی در حال وقوع است؟

وی اضافه کرد: چرا مسئولین و سازمان‌های بین‌المللی در خصوص بروز جنایات در غزه انجام وظیفه نمی‌کنند، کسانی در کسوت انسان، جنایاتی می‌کنند که هیچ درنده‌ای آن را مرتکب نمی‌شود. با چه منطقی این همه جنایت چندماه است که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی قرار گرفته؟ تاسف‌بار تر اینکه چرا سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های متولی حقوق بشر از کارایی افتاده‌اند و اقدام مؤثری برای جلوگیری از این همه جنایت انجام نمی‌دهند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تهران و کلمبو در قطع سریع بمباران نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی و کمک‌رسانی فوری به فلسطینیان اتفاق نظر دارند. راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»،‌ یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان،‌ مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. این راه حل هم عادلانه و هم دموکراتیک است. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

در ادامه «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا اظهار کرد: صمیمانه از رئیس‌جمهور ایران برای سفر به سریلانکا تشکر می‌کنم. در این سفر پروژه چندمنظوره سد افتتاح شد ،در این پروژه ۱۲۰ مگاوات برق به سریلانکا اضافه و با کمبود آب در برخی مناطق این کشور نیز مقابله شد.

وی ادامه داد: این افتتاح به افزایش کشاورزی، بهره‌وری و تامین زنجیره غذایی سریلانکا منجر می‌شود بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در ساخت این سد و نیز انتقال دانش و فناوری آن تشکر می‌کنم. با اجرای این طرح، تعهد خود را به روابط دوجانبه نشان دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگوهای امروز با رئیس‌جمهور ایران درباره موضوعات دوجانبه‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نیز ضرورت تقویت همکاری‌ها صحبت کردیم. دو دولت ۵ موافقت‌نامه در حوزه های گوناگون امضا کردند. دو کشور بر همکاری‌های چندجانبه در سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله سازمان ملل، جنبش عدم تعهد، گروه ۷۷ و نیز کمیسیون اقیانوس هند به توافقات خوبی رسیدند. در حوزه تغییرات اقلیمی، امنیت غذایی، فناوری و نیز ضرورت توسعه‌ همکاری‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری