Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نوشته نشریه استاندارد، الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش که به تهران سفر کرده بود، خاطرنشان کرد که گفت‌وگوهای صادقانه‌ای با مقامات ایرانی داشته است.

شالنبرگ در ادامه گفت که در دیدارهایش با مقامات ایرانی درباره برجام، سیاست‌های منطقه‌ای ایران و فرصت‌های همکاری میان ایران با اتریش و اتحادیه اروپا بحث و رایزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امورخارجه اتریش همچنین بر لزوم برقراری تماس میان تهران و وین به منظور کمک به ایران برای مقابله با ویروس کرونا تاکید و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد با پاسخ مثبت ایران مواجه شده است.

وی با بیان این‌که مسئله پناهجویان افغان از دیگر موضوعات مورد بحث در تهران بوده است، افزود: اتریش و اتحادیه اروپا خواهان حفظ توافق هسته‌ای و از خروج یک‌جانبه آمریکا از این توافق متاسف هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها

اتحادیه اروپا برای رضایت و خشنودی رژیم صهیونیستی، قصد دارد تحریم‌های حوزه دفاعی ایران را گسترش دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اروپا امروز دوشنبه از تصمیم این بلوک برای گسترش تحریم‌های پهپادی علیه ایران خبر داد.

بورل امروز دوشنبه گفت که وزیران خارجه اتحادیه اروپا به توافقی برای گسترش تحریم‌های حوزه دفاعی علیه ایران دست یافتند.

طبق گزارش یورونیوز، وی به خبرنگاران در لوکزامبورگ گفت که آنها به توافق رسیدند که موشک‌ها و انتقال احتمالی آنها به کشورهای دیگر مانند روسیه و گروه‌های نیابتی در منطقه را ذیل تحریم‌های موجود علیه پهپادهای ایرانی تعریف کنند.

به دنبال اعلام این تصمیم یسرائیل کاتص وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از اقدام اتحادیه اروپا استقبال کرد و مدعی شد که این یک تصمیم مهم برای ارسال یک پیام به ایران است که نمی‌تواند ثبات منطقه‌ای را تضعیف کند.

تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران