Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:59:26 GMT

حریق کارگاه مبل سازی در اسلامشهر اطفا شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۹۱۱

حریق کارگاه مبل سازی در اسلامشهر اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی صبح دوشنبه از وقوع آتش سوزی در یک مورد کارگاه مبل سازی خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۷ و ۵۶ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در کارگاه چوب بری و مبل سازی در محله مرتضی گرد، خیابان نرگس به سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود، که بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی شامل تجهیزات تنفسی و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی افزود: با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران بود، این تعداد نیروها به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: محل آتش سوزی سوله ای مسقف حدود ۴۰۰ متر بود که یک و نیم طبقه نیز داخل آن وجود داشت که با سقف شیروانی و غیر مقاوم پوشیده شده بود و مقداری چوب و مصنوعات چوبی در آن وجود داشت و چندین بشکه مایعات قابل اشتعال نیز برای همین کار استفاده می‌شود قرار گرفته بود که بشکه‌ها هم شعله ور شده بودند که سبب آتش بیشتر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: زمانی که نیروها به محل رسیدند کاملاً این سوله شعله ور و به سرعت در حال سرایت به سوله‌های اطراف بود و در لحظات اولیه ۴ نفر از کارگران که از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند سریعاً مورد بررسی قرار گرفتند و تحویل نیروهای اورژانس شدند و گروه‌های دیگر همزمان مشغول خاموش کردن آتش شدند.

ملکی عنوان داشت: ۳ کارگر در سوله مجاور که آتش در حال سرایت به آن سوله بود محبوس شده بودند که آتش نشانان آنها را هم به سلامت خارج کردند و روند امدادرسانی ادامه پیدا کرد که خوشبختانه این حادثه بدون مصدوم پایان یافت و اتش خاموش شد و نیروها در حال لکه گیری شدند.

وی گفت: با توجه به پایان سال این کارگاه‌ها باید اصول ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 4861605

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی اطفا حریق انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اطفای حریق تعمیرگاه موتورسیکلت در «سیمین دشت» فیروزکوه سخنگوی شورای شهر تهران: در ماجرای حریق مترو شوش، مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسئول است/ در جمع آوری دست فروشان شاهد قمه کشی بودیم

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران