Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:10:20 GMT

کرج به استقبال بهار می‌رود/ رنگ تازگی بر مبلمان شهری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۹۸۶

کرج به استقبال بهار می‌رود/ رنگ تازگی بر مبلمان شهری

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فعالیت شهرداری کرج در روزهای پایانی سال به لحاظ کمی و کیفی بیشتر از گذشته می‌شود.

وی به اهمیت اجرای طرح استقبال از بهار اشاره کرد و گفت: عملیات گل‌کاری در وسعت بالا و کاشت انواع گل از جمله شب‌بو، بنفشه، همیشه بهار و غیره در دستور کار است.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج رنگ آمیزی آب‌نماها، ترمیم، بهسازی و افزایش کیفیت سیستم‌های نورپردازی پارک‌های سطح شهر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بضاعتی پور به اهمیت شست‌وشوی مبلمان شهری اشاره کرد و گفت: هر آنچه مورد استفاده عموم قرار دارد، پاکیزه سازی می‌شود.

وی به جمع آوری تابلوهای مزاحم و نامتعارف اشاره کرد و گفت: جمع آوری تابلوهای مزاحم به منظور پاک‌سازی سیمای شهر، به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: بهسازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و سطح شهر نیز انجام می‌شود.

کد خبر 4861286

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج استقبال از بهار انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره محیط زیست، سلامت و امینی شهرداری مشهدگفت:جوندگان از جمله موش‌ها، محیط انسانی را به طریق مختلفی تهدید کرده و علاوه بر خسارات بهداشتی و اقتصادی فراوان، میزبان یا منبع بیماری‌های متعددی هستند.

 محمد پذیرا  افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده موش‌ها حدود ۳۵ نوع بیماری مختلف از جمله هاری، طاعون، لپتوسپیروز، حصبه، یرسینیوزیس، تیفوس، تولارمی را به انسان منتقل می‌کنند که این مهم، به روزرسانی مستمر روش‌های مبارزه و شناخت پیوسته رفتار و عادات این حیوانات باهوش را می‌طلبد.

او گفت: در سالیان اخیر با مطالعات علمی و استفاده از روش‌های متنوع در شهر مشهد، تعداد کانون جوندگان از ۶۰ به ۸ کانون کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکار‌های نوین مبارزه تلفیقی با آنها به صورت ویژه برای اولین بار در مشهد آغاز شده است و با برنامه‌ریزی بلند مدت، کاهش کانون‌های جوندگان شهری و توسعه پایدار بهداشت شهری امکان‌پذیر خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد