Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور صبح دوشنبه در نشست شورای ائتلاف در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: از حضور بسیار خوب مردم کشور به ویژه مردم کرمان که میزان مشارکت آنها در برگزاری انتخابات درصد بیشتری بود تشکر می‌کنم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: هدف از ایجاد شوراها ایجاد وحدت بین نامزدها بود به منظور اینکه به کاندیدای واحدی برسیم تا مردم به آنها رأی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب‌پور تصریح کرد: ما توانستیم در هر ۹ حوزه ۱۰ کاندیدا معرفی کنیم که از این تعداد هشت نفر از لیست ما رأی آوردند و به نظر می‌آید ما در حد بسیار خوبی به هدفمان که ایجاد وحدت بود رسیدیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار داشت: در سایه وحدت و همدلی می‌توان به اهدافمان برسیم ضمن اینکه در ادوار دیگر و همچنین در دوره نهم هم توفیقات خوبی داشتیم که مرهون وحدت بود که نشان می‌دهد می‌توانیم در سایه وحدت به اهداف انقلابی خود برسیم.

وی یادآور شد: امیدوارم با داشتن یک مجلس انقلابی بتوانیم مشکلات اساسی مردم را مرتفع کنیم برای این منظور شورای ائتلاف در شکل بهتر از آن چیزی که در انتخابات بود همکاری دارد.

عرب‌پور ادامه داد: امیدوارم این کاندیداها بتوانند یک رابط خوب بین مردم و مسئولان در جهت رفع مشکلات باشند ضمن اینکه در نظر داریم جلسات مشترکی با منتخبان مردم داشته باشیم و با پیگیری‌ها و همدلی ۱۰ نماینده شاهد مجلسی خوب باشیم.

وی ابراز داشت: شورایی که به عنوان بحث انتخابات داریم بحث پیش برده را با یک ترمیمی در سطح استان کار را پیش خواهد برد و ان شاالله شوراها ترمیم شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در نظر داریم ماهانه این نمایندگان جلساتی داشته باشند تا اگر انتقاداتی بود اصلاح شود و امید داریم اکثریت با ما همکاری کنند و به اهدافمان برسیم.

کد خبر 4861569

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند کرونا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، گفت: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به این که شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جلسه شورای فرهنگی استان، اظهار کرد: اعتلای فرهنگ عمومی کشور و استان وظیفه تمامی ماست که نیازمند دغدغه‌مند بودن پیگیری ارائه و اجرا است و هیچ گونه مسامحه و عدم پیگیری در جهت اجرای مصوبات این شورا جایز نیست. اعضای شورای باید با پیگیری و سماجت از مسئولان و متولیان امر از نحوه اجرای مصوبات و خروجی آن‌ها به طور کامل با خبر باشند. اجرای این مصوبات آثار مطلوب خود را خواهند داشت و نباید از اجرای آن‌ها ناامید شوید.

وی با اشاره به در گذشت سردار سرفراز دفاع مقدس محمد کیانی افزود: محمد کیانی رزمنده مؤثر و تربیت شده در دفاع مقدس که همواره پیگیر ارزش‌های انقلاب اسلامی بود او همواره با روحیه جهادی و شور شوق خاص خود برای نهادینه شدن اهداف انقلاب اسلامی در میان مردم و ضعیف کردن حربه‌های دشمن عاشقانه تلاش کردند و حال نبود ایشان خلأ محسوسی را در عرصه نبرد با دشمن و گسترش فرهنگ انقلابی در میان جوانان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برنامه‌های این شورای در ماه رمضان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در دو هزار برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در جلسات خانگی شرکت کردند، تداوم این برنامه و جلسات قرآنی با انگیزه فراوان بسیار مهم است همچنین این برنامه‌ها نباید تنها به ایام ماه رمضان اختصاص داشته باشد.

حجت الاسلام نکونام، تصریح کرد: همچنین تبلیغات ماه مبارک رمضان و حضور روحانیان در مناطق مختلف استان نسبت به سال گذشته از تحرک و پویایی بالاتری برخوردار دار بود که شایسته تقدیر از عوامل اجرایی است.

وی با اشاره به رواج نهضت نهج‌البلاغه خوانی در ماه رمضان تاکید کرد: نهج‌البلاغه کتاب انقلاب اسلامی و برای ادامه این نهضت و انقلاب توجه ویژه‌ای به نهج‌البلاغه داشت و مطالعه و تأمل این کتاب باید میان نسل جوان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، عنوان کرد: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به اینکه شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

کد خبر 745618

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود