Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون شجریان در صفحه شخصی خود از آخرین وضعیت فعلی محمدرضا شجریان گفت. محمدرضا شجریان طی روزهای گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان «جم» منتقل شده بود و حال نیز بستری است.

به گزارش ایلنا، همایون شجریان در صفحه شخصی خود از وضعیت فعلی بیماری استاد شجریان خبر داده است.

همایون شجریان نوشته است: «دوستان عزیز و گرامی امیدوارم سلامت و برقرار باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که خدمتتان وعده داده بودم به اطلاعتان می‌رسانم، خوشبختانه در دو روز گذشته تغییرات مثبتی در وضعیت پدر حاصل شده که نیاز ایشان به دستگاه تنفسی رو بسیار کم کرده است.»

محمدرضا شجریان (خواننده موسیقی ایرانی) که طی چند سال گذشته دچار بیماری بوده طی روزهای گذشته به دلیل وخامت حالش در بیمارستان «جم» بستری شده بود که این اتفاق دوست‌داران و هواداران او را نگران کرد و باعث شد آنها جمعه شب چهارم اسفندماه مقابل بیمارستان «جم» تجمع کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/00305O

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: همایون شجریان شجریان همایون شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد