Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@01:06:06 GMT

شهادت دو عضو جهاد اسلامی در سوریه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۱۰۶

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت دو عضو این گروه در سوریه در حمله رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این جنبش اعلام کرد "سلیم احمد سلیم" (۲۴ ساله) و "زیاد احمد منصور" (۲۳ ساله) از مبارزان گردان‌های قدس در حمله بامداد امروز به دمشق به شهادت رسیدند.
جهاد اسلامی تاکید کرد: این جنایت بیانگر شکست دشمن صهیونیستی و ناتوانی آن در مقابله با مبارزان گردان‌های القدس در داخل خاک فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری سوریه بامداد امروز از شنیدن شدن صدای چند انفجار در آسمان دمشق خبر داد.   یک منبع نظامی سوری گفت: پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌هایی را که از جولان اشغالی به سمت دمشق شلیک شده، رهگیری و بیشتر آنان را منهدم کرده است.
خبر دیگر اینکه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، پنج فلسطینی زخمی شدند.
همزمان آژیر‌های هشدار حمله هوایی در شهرک‌های صهیونیست نشین در «اشکلون»، «عسقلان»، «ناحل عوز» و «کوسفیوم» به صدا درآمدند.   المیادین از شلیک بیست موشک از نوار غزه به جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.   گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد: دستان جنایتکاران را کوتاه می‌کنیم.   گردان‌های القدس با اشاره به حمله هوایی رژِیم صهیونیستی به غزه و ترور یکی از اعضای این جنبش هشدار داد: به هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها پاسخ خواهیم داد.   در پی حملات مقاومت نشست انتخاباتی حزب آبی‌وسفید رژیم صهیونیستی لغو شد.   حمله گردان‌های قدس نخست رژیم اشغالگر قدس را به تشکیل جلسه اضطراری مجبور کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حمله هوایی رژیم صهیونیستی سوریه دمشق جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، جنبش حماس امروز (چهارشنبه) ضمن قدردانی از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که زمان عربده‌کشی این رژیم بی‌آنکه مؤاخذه و مجازاتی در انتظار آن باشد، به سر آمده است.

حماس همچنین در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان