Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به ابلاغ وزارت ورزش، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری تعطیل نیست و رکابزنان راهی جنوب ایران می‌شوند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا آماده می‌شد که این رقابت‌ها لغو و قرار شد تاریخ جدید برگزاری آن تعیین شود.

 فدراسیون دوچرخه سواری برای اینکه آمادگی ملی پوشان حفظ شودبه دنبال برگزاری اردو تیم ملی در جنوب ایران بود اما بحث ویروس کرونا باعث بلاتکلیفی برگزاری این اردو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نهایت وزارت ورزش خبری مبنی بر لغو اردوهای تیم ملی عنوان نکرد بلکه در بخشنامه‌ای به کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی اعلام کرد، برای برگزاری اردو های ضروری تیم ملی دستور العمل خاصی جهت مقابله با ویروس کرونا تدوین شده که به فدراسیون ها ابلاغ می‌شود.

 از این رو اردوی تیم ملی دوچرخه سواری برگزار می‌شود و رکابزنان ۱۰ تا ۲۵اسفند در مسجد سلیمان اردو خواهند داشت.  

 البته در این مرحله اردو فقط تیم مردان حضور دارد و تیم بانوان فعلا اردویی ندارد.

اسامی نفرات به شرح زیر است: امیرکلاهدوز (آ. شرقی) - حمید پورهاشم (آ. شرقی) - محمد گنج خانلو(تهران)- خلیل خورشیدی (آ. شرقی) - علی اصغر موسی زاده (اردبیل) - محمد رجبلو(زنجان)-سعید صفرزاده (آ. شرقی) - مهدی علمایی(البرز) - مرتضی رضوانی(مازندران)- میرصمد پورسیدی (آ. شرقی) - امیرحسین جمشیدیان (اصفهان) - بهنام آرین (یزد).

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان، ارتقا نشاط وشادابی و ایجاد مهارت کار گروهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی برشمرد وگفت: این اردو شامل سه بخش اصلی صحنه وتئاتر، بازی‌های جهشی وحرکتی ومهارت آموزی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسعود مهدوی افزود: دانش آموزان با شرکت دراین اردوی بیش از ۳۰ نوع بازی همچون زیپ لاین، سرسره بادی، پل معلق و سازه‌های طنابی را فرامی گیرند و درکنار آن با انواع بازی‌های درمانی آشنا می‌شوند.
وی گفت: در مدت سه ماه برگزاری این اردو بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر وپسر شرکت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی