Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر پهلوانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای این تیم شب گذشته به منظور اسکان اضطراری زلزله‌زدگان و جستجوی آوار در مناطق زلزله‌زده با استفاده از یک دستگاه اتوبوس به مناطق زلزله‌زده «قطور» اعزام شدند.

وی اضافه کرد: علاوه‌ بر این تیم واکنش سریع، بامداد امروز سه کامیون کمک‌های امدادی شامل ۳۶۰ تخته چادر امدادی و یک دستگاه آمبولانس از این شهرستان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعزام این تیم واکنش سریع و اقلام امدادی هلال احمر این شهرستان به مناطق زلزله‌زده با همکاری شهرداری و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد صورت گرفته است.

مسوول امداد و نجات هلال احمر مهاباد گفت: ۱۷۰ امدادگر در هلال‌احمر این شهرستان فعالیت می‌کنند که در قالب ۳۲ تیم امداد و نجات ساماندهی شده‌اند و بیش از ۸۰۰ نفر داوطلب در دوره‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات شرکت کرده‌اند که در صورت بروز حوادث غیرمترقبه با این جمعیت همکاری می‌کنند.

۲ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ درجه در مقیاس امواج‌درونی زمین یا ریشتر ساعت ۹:۲۳ صبح و ۱۹:۳۰ عصر یکشنبه‌ حوالی شهر قطور و منطقه زرآباد خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند. 

خوشبختانه این زمین لرزه‌ها تاکنون تلفات جانی نداشته است.

فعالیت گسل محلی قطور طی یک‌ماه گذشته بیش از ۳۰ بار گزارش شد که زلزله دیروز به بزرگی ۵.۹ ریشتر بزرگترین فعالیت آن بوده‌ است.

برچسب‌ها مهاباد زلزله سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری زلزله در آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد زلزله سازمان امداد و نجات هلال احمر مهاباد زلزله سازمان امداد و نجات هلال احمر مناطق زلزله زده امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل هلال‌احمر فارس گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌ و بلوچستان، ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس برای امدادرسانی به این استان اعزام شدند.
حسین درویشی افزود: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب ، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند.
وی افزود: این افراد با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌ دار ، کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی شامل موتور پمپ آب ، اسکان و تغذیه اضطراری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره