Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:41:45 GMT

کشف لوازم آرایشی قاچاق در کرج/ محکومیت دو میلیاردی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۱۶۶

کشف لوازم آرایشی قاچاق در کرج/ محکومیت دو میلیاردی

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی گشت اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان البرز گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی دپو و عرضه خارج از شبکه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

وی گفت: شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم به پرداخت بیش از دو میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4861624

منبع: مهر

کلیدواژه: کرج تعزیرات حکومتی البرز قاچاق انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان میری، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی، افزود: شعبه بدوی پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان با بیان اینکه شعبه بدوی همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد افزود: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

ارسلان میری، یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084970

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد