Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:29:41 GMT

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۳۷۸

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در متن این حکم آمده است: «دکتر شهرام یزدانی، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی؛ چنانچه استحضار دارید تحول و نوآوری در نظام آموزش علوم پزشکی از محورهای مهم تحول سلامت است که با توجه به اسناد مختلف بالا دستی تدوین شده و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه ها نقش مهمی در استقرار بسته ها و محورهای تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت دارند.

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی منصوب می شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در جهت تحقق اهداف آن مرکز بکوشید.

توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال مسئلت می کنم.»

کد خبر 4861633

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی حکم انتصاب ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه ها سازمان سنجش کنکور 99 دانشگاه های ایران دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه تهران وزارت بهداشت سازمان امور دانشجویان مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت