Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: در پایان هفته در مناطق غرب و جنوب شرق استان وزش باد نسبت به سایر نقاط استان بیشتر خواهد بود و برای مناطق شرقی تا 85 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فهیمه راستی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص شرایط آب و هوا در روزهای آینده تا پایان هفته گفت: فردا سه شنبه وزش باد نسبتا شدیدی  پیش بینی می شود و در روز چهارشنبه وزش باد شدیدتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه احتمال رگبار در ارتفاعات استان وجود دارد، تصریح کرد: در شهر کرمان نیز بارش خیلی کمی پیش بینی می شود و صبح پنجشنبه بارندگی در جنوب استان خواهیم داشت.

راستی با تأکید بر اینکه وزش باد در اکثر مناطق استان کرمان وجود دارد، ابراز کرد: در پایان هفته در مناطق غرب و جنوب شرق استان وزش باد نسبت به سایر نقاط استان بیشتر خواهد بود.

این کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: در مناطق جنوب شرق استان احتمال کاهش دید و حتی بسته شدن محورهای مواصلاتی کرمان به زاهدان پیش بینی شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در برخی از مناطق غربی استان سرعت وزش باد تا 95 کیلومتر بر ساعت و برای مناطق شرقی تا 85 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پایان هفته شرق استان پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان

در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در جنوب استان، استاندار کرمان به همراه فرماندار رودبار جنوب از چند دهنه پل در سطح شهر و رودخانه فصلی روستای نهضت‌آباد بازدید و دستورات لازم را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار  باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب به جنوب استان سفر کرد. 

شهرستان رودبار جنوب اولین مقصد استاندار کرمان بود که به همراه فرماندار این شهرستان از پل معلم واقع در ورودی شهر و چند پل دیگر در سطح شهر رودبار جنوب بازدید شد. 

در ادامه استاندار کرمان از رودخانه ملنت واقع در روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبار جنوب بازدید کرد و دستورات لازم را برای بازگشایی مسیر و پیشگیری از خسارت‌های ناشی از سیلاب صادر کرد. 

این رودخانه به طول ۹ کیلومتر در حاشیه روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبار جنوب قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • جرجر شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در استان کرمان
  • بیشینه سرعت باد به بیش از ۵۰ کیلومتر در کیش، ۲۸ فروردین
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • ورود سامانه ناپایدار بارشی از نواحی جنوب غربی کشور