Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای هلال احمر و امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده قطور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی به عنوان استان معین امدادرسانی در این مناطق زلزله زده است، افزود: ما در این مرحله اقدام به اعزام تیم‌های امدادی به همراه اقلام اولیه مورد نیاز زلزله زدگان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است امروز ۵۰ نفر از نجات گران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در قالب ۱۰ تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده قطور آذربایجان غربی اعزام شدند.

همچنین امروز ۵ کامیون شامل چادر، پتو و بسته‌های غذایی نیز از محل موجودی انبارهای امدادی آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده قطور ارسال شد.

زلزله ۵.۷ ریشتری روز یکشنبه در منطقه قطور آذربایجان غربی اتفاق افتاد و در شهر تبریز نیز احساس شد.

کد خبر 4861655

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله قطور جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند کرونا مناطق زلزله زده قطور آذربایجان شرقی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان