Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان می‌گوید ۳۲ تیمی شدن مسابقات قهرمانی جهان کار ایران را سخت می‌کند.

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مورد برنامه‌های تیم ملی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و نفرات اعزامی به ایسنا گفت:  ندا شهسواری و شیما صفایی به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوهایمان را بعد از پایان مسابقات انتخابی قهرمانی جهان، آغاز کردیم و در ادامه بازیکنان در مسابقات لیگ شرکت و با باشگاه‌های خود تمرین کردند. بازیکنان مرحله سوم لیگ که تمام شد با یک روز استراحت دوباره به اردوی تیم ملی وارد شدند که تا ۴ اسفند ادامه داشت. در این مدت تمرین‌هایمان را بر اساس آنالیزهایی که از بازیکنان مخصوصا دو نفر اعزامی به انتخابی المپیک انجام دادیم، پایه ریزی کردیم.

او در ادامه گفت: بازیکنان پس از این اردو، چند روز در اختیار باشگاه‌های خود قرار می‌گیرند تا دهم اسفند ماه در لیگ بازی کنند. با پایان لیگ یک هفته زمان آمادگی داریم تا نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم و پس از آن سه نفر اول تیم ملی که شهسواری، اشتری  و صفایی هستند را به تور بین‌المللی عمان اعزام می‌کنیم. از عمان که برگردیم دوباره چند روز تمرین داریم  تا به مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی اعزام شویم.

ایرانمنش در مورد نفرات اعزامی به قهرمانی جهان گفت: پنج نفر را اعزام می‌کنیم. این مسابقات برایمان خیلی مهم است چون احتمال دارد، دوره بعد دسته‌ها برداشته شود و فقط ۳۲ تیم برتر جهان جواز حضور داشته باشند، بنابراین باید نتیجه مطلوبی بگیریم. این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند و باید رنکینگ بازیکنان‌مان را ارتقا بدهیم تا شانس حضور در قهرمانی جهان را داشته باشیم.

او با بیان اینکه حذف دسته‌ها و ۳۲ تیمی شدن قهرمانی جهان کار را برایمان سخت می‌کند، افزود: در این صورت ملاک فقط نتیجه مسابقه قهرمانی جهان نیست بلکه مجموع رنکینگ بازیکنان تعیین‌کننده جایگاه تیمی است و بازیکنان ما هم الان نه به دلیل ضعیف بودن بلکه به خاطر عدم شرکت در مسابقات مختلف، رنکینگ بالایی ندارند. شرایط اقتصادی اجازه نمی‌دهد که بازیکنان را به تمام مسابقات اعزام کنیم اما تلاش  می‌کنیم تا آنها به مسابقات بیشتری اعزام شوند و عملکرد خوبی را خود نشان دهند تا رنکینگ انفرادی و تیمی‌مان را ارتقا دهیم.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال  که ابتدا قرار بود با سه بازیکن به قهرمانی جهان بروید، اکنون اعزام ۵ نفر چه تاثیری در کار شما خواهد داشت؟ گفت: سه نفر حداقل نفرات است که خیلی شرایط را سخت می‌کرد چون هیچ شانسی برای تغییر ترکیب نداشتیم و اگر کسی دچار آسیب‌دیدگی می‌شد، جایگزین نداشتیم به همین علت انتظارم این بود که حداقل با چهار نفر اعزام شویم. خوشبختانه آقای قارداشی با حضور مجدد در فدراسیون، شرایطی را فراهم کرد که با پنج نفر و تیم کامل اعزام شویم. این موضوع انگیزه بسیاری برای بازیکنان به وجود آورده است و تجربه بالایی برای آنها دارد.  

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه تیم ملی برای اعزام به انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: همراه با خانم شهسواری و صفایی بعد از قهرمانی جهان، یک هفته به تایلند می‌رویم و ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ هم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می‌کنیم. امیدوارم که با دست پر برگردیم.

ایرانمنش در مورد انتخاب شیما صفایی برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: سطح عملکرد بازیکنان نزدیک به هم بود، در نتیجه انتخابی گذاشتیم و شیما صفایی که از عملکرد خوبی برخوردار است، انتخاب شد. البته مهشید اشتری فاصله کمی با او داشت و بازی خود را با نتیجه خیلی نزدیک واگذار کرد. شیما صفایی هم در دوره‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است؛ در دو تور ایرانی بزرگسالان و سه تور جوانان قهران شده که نشان دهنده پتانسیل بالای این بازیکن است. تجربه خوبی در مسابقات پیش رو به دست می‌آورد و امیدورم که در انتخابی المپیک او یا شهسواری سهمیه کسب کنند چون برای ایران افتخار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز بانوان مسابقات انتخابی انتخابی المپیک قهرمانی جهان المپیک ۲۰۲۰ شیما صفایی ۳۲ تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.   اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.     روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران رقبای قایقرانان روئینگ ایران با برگزاری جلسه سرپرستان مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه مشخص شدند   کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی امروز برگزار شد.   لغو مسابقات مچ اندازی آسیا در کیش مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون آسیا، به تعویق افتاد.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنج شنبه با برد تیم ملی ایران در بانکوک تایلند ادامه یافت.   درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد پژمان درستکار، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد. میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد امین میرزازاده بعنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک