Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه توزیع ماسک و اقدام بهداشتی رایگان با اولویت استان‌های درگیر کرونا انجام می‌شود گفت: در استان قزوین هنوز مورد ابتلا به بیماری کرونا تأیید نشده و بنابراین در اولویت توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به سخن وزیر بهداشت در زمینهٔ توزیع ماسک رایگان؛ گفت: ماسک رایگان هنوز در استان قزوین توزیع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: توریع ماسک و مایع ضد عفونی رایگان با اولویت استان‌هایی که موارد مثبت کرونا داشته‌اند توریع می‌شود و با توجه به اینکه در استان قزوین هنوز موردی از ابتلای فردی به این بیماری تأیید نشده است، در اولویت نیست.

ارداقیان تصریح کرد: به محض اینکه برای استان قزوین اقدامی از سوی وزارت بهداشت انجام شود، با شفافیت به مردم استان در زمینهٔ زمان، مکان و چگونگی توزیع ماسک یا اقلام احتمالی بهداشتی دیگر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: مردم تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت برای دریافت ماسک خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بیماری کرونا توزیع ماسک رایگان استان قزوین توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: یکصد و یک دستگاه موتورسیکلت با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال ویژه بهورزان مراکز بهداشت و درمان تابعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت واقع در جنوب استان کرمان خریداری و توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،با اشاره به اهمیت فراهم کردن، زمینه ارائه خدمات بهداشتی به دلیل وسعت حوزه فعالیت این دانشگاه اظهار داشت: یکصدو یک دستگاه موتورسیکلت با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال ویژه بهورزان مراکز بهداشت و درمان تابعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت واقع در جنوب استان کرمان خریداری و توزیع شد.

وی با بیان اینکه بهورزان نقش اساسی در ارائه خدمات بهداشتی در نظام سلامت را ایفا می‌کنند، افزود: این موتور سیکلت‌ها در راستای ارائه خدمات به مردم منطقه به بهورزان بر اساس اولویت‌های در نظر گرفته شده واگذار می‌شود.

خیرخواه با بیان اینکه ۴۲۸ خانه بهداشت و۴۸ پایگاه سلامت در جنوب کرمان فعال است، تصریح کرد: براساس اینکه بهورزان برای انجام وظایف بهداشتی مانند بازدیدها، مراقبت‌ها و سایر وظایف در روستا‌های محل خدمت نیازمند وسیله نقلیه هستند این موتورسیکلت‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: خانه بهداشت‌های با فاصله دور از روستا‌های تحت پوشش، مناطق با جاد‌های صعب العبور، جمعیت پراکنده، خانه بهداشت تازه تاسیس و یا مستهلک بودن، موتور سیکلت‌های قبلا واگذار شده در اولویت توزیع قرار دارند.

دیگر خبرها

  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • ۹۶۵ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دشتستان انجام شد
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر
  • مهروموم ۱۳ خوراک‌فروشی استان بوشهر به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت