Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی چهارم اسفندماه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد قطعی از کرونا ویروس در استان گزارش نشده است، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش     ۱۵۰     بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان هاجر پیش‌بینی شده است و در تمامی شهرستان‌ها نیز یک بخش به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، افزود: فعلا تا پایان هفته مراکز آموزشی تعطیل هستند، اما در صورت نیاز این تعطیلی با تصمیم اعضای شورای تأمین تمدید می‌شود.

وی از لغو اردوهای دانش آموزی، گردهمایی‌ها و سایر تجمعات تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: فرمانداران هیچ‌گونه مجوزی برای برگزاری تجمعات عمومی صادر نکنند و دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

عباسی با اشاره به هشدار وقوع سیلاب در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: پیش‌بینی     ۱۵۰     میلی‌متر بارش باران و برف در چهارمحال و بختیاری از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده است، دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل برای این مسئله را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نیاز است بخشی از آب سدها برای جلوگیری از سرریز شدن رها و مسیل رودخانه‌ها لایروبی شود، همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به اعزام نیرو و تجهیزات به نقاط حادثه‌خیز از آغاز بارش‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: فرمانداران نیز محل‌های خطر را شناسایی و به دستگاه‌های مربوطه کتبی یادآوری کنند، در صورت بی‌توجهی دستگاه، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

عباسی با تأکید بر اینکه لایروبی رودخانه‌ها جزو وظایف ذاتی وزارت نیرو است، خاطرنشان کرد: نباید اعتبارات بحران صرف هزینه‌های جاری دستگاه‌ها شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ستاد مدیریت بحران با همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارسال پیامک هشدار وقوع سیل اقدام کند، همچنین لیست ماشین‌آلات مربوط به مدیریت بحران آماده شود تا در مواقع مورد نیاز در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: در صورت نیاز می‌توان از دستگاه‌های بخش خصوصی نیز استفاده کرد، اما اولویت استفاده از ماشین‌آلات دولتی است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای تأمین آذوقه روستاهای در معرض خطر قطع ارتباط در سیل روزهای آتی از طریق جمعیت هلال‌احمر اندیشیده شود.

46

کد خبر 1356418

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری داشته باشند دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان یگانگی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۷۶۰ تن شکر سفید در انبارهای این استان ذخیره است و مجوز حمل ۶۰۰ تن شکر دیگر نیز اخذ و به زودی به انبار اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۸۰ تن برنج در انبارهای این استان وجود دارد افزود: ۲۱ هزار و ۹۹۴ تن گندم در انبار ذخیره است و پیش‌بینی می‌شود گندم مورد نیاز استان تا پایان خردادماه تأمین باشد، همچنین برنامه حمل ۱۸ هزار تن گندم به استان اخذ شده که به ذخیره استان اضافه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مراکز خرید گندم اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال هم خرید گندم قابل قبول باشد، به دلیل وجود برخی از نارضایتی‌ها از کیفیت گندم برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین گندم از محل استان‌های خوزستان و فارس و همچنین گندم وارداتی انجام شده است.

کد خبر 6086477

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد