Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@16:22:26 GMT

دشمن به دنبال دور کردن جوانان از ارزشهای دینی است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۶۶۸

دشمن به دنبال دور کردن جوانان از ارزشهای دینی است

آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه در ایران نیازمند امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها هستیم گفت: دشمن به دنبال دور کردن جوانان از ارزشهای دینی است.

بخ گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» در دیدار با جمعی از دانش آموزان دبیرستان معارف استان یزد با اشاره به اینکه هدف از تاسیس این دانشگاه، وجود مدرسه ای است که علاوه بر درس و تحقیق، حرکتی در راستای تقویت دینی و هویتی دانش آموز انجام دهد گفت: مدرسه در کشور و استان یزد زیاد است و از ایجاد این مدرسه تنها به دنبال مدرسه داری نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: الان 250 هزار دانش آموز در استان داریم که متاسفانه در آموزش آنها تربیت دینی آنچنان که باید و شاید وجود ندارد و سبک آموزشی آنها هم بر اساس تحقیق، تفکر، تعقل و تدبر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مدارس معارف بهترین محل برای تقویت جنبه های دینی و اعتقادی دانش آموزان است و در سایه آموزش درست، می توان تفکر، تعقل و تدین را به دانش آموزان ارائه داد.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه ما در کشور نیازمند امثال حاج قاسم سلیمانی ها هستیم گفت: باید برنامه ریزی و تلاش کنیم که بدون غرور، به سمت پیشرفت و توسعه در سایه ارزشهای دینی حرکت کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مردمداری، کمک به دیگران، احسان به والدین و اعضای خانواده و بسیاری دیگر از خصائص از جمله ویژگی های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود ادامه داد: بارزترین این ویژگی ها در وجود نبی مکرم اسلام بوده که باید همه ما سعی کنیم در این مسیر از ایشان الگوگیری کنیم.

رئیس شواری فرهنگ عمومی استان یزد افزود: اینکه امثال حججی ها و سردار سلیمانی ها پس از شهادت اشک همه افراد از مسلمان و غیرمسلمان و مذهبی و غیرمذهبی را در می آورند به دلیل داشتن چنین ویژگی‌هایی و فعالیت با اخلاص و برای رضای خدا است.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که روحیه دینی را از جوانان ما بگیرد گفت: الان هدف دشمن ترویج تک فرزندی و زندگی با حیوانات و ترویج فساد در ایران اسلامی است تا به این وسیله 20 سال دیگر، ایران یک جامعه پیر و بدور از ارزشهای اسلامی باشد؛ در این صورت است که آنها به راحتی می توانند اهداف شوم خود را در ایران پیاده کنند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرسه معارف شبستان یزد امام جمعه یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت