Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:04:21 GMT

امکان رفع نقص مدارک ارسالی آزمون دستیاری از فردا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۷۰۷

امکان رفع نقص مدارک ارسالی آزمون دستیاری از فردا

به گزارش خبرنگار مهر، آن دسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی مدارک سهمیه ای و شناسایی و یا... خود را به طور کامل
ارسال نکرده اند باید مدارک خود را در زمان اعلام شده ارسال کنند.

سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی جهت تکمیل مدارک داوطلبان آزمون دستیاری از سه شنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که در سامانه وضعیت غیر مجاز برای آنها نمایش داده می شود چنانچه نتوانند مدرک خواسته شده را بارگذاری کنند مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.

با توجه به تکمیل نشدن استعلام سهمیه رزمندگان (بورسیه ها، کادر ثابت و رزمندگان تمامی ارگانها) نتیجه تکمیل مدارک این داوطلبان در اطلاعیه های بعدی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که قرار بود ۱۵ اسفند ۹۸ برگزار شود به دلیل شیوع کرونا ویروس و اقدامات مراقبتی به صبح پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ موکول شد.

کد خبر 4861672

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه ها سازمان سنجش کنکور 99 دانشگاه های ایران دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه تهران وزارت بهداشت سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند

سید علی مرعشی با اشاره به الزام معاینات زائران برای شرکت در مناسک حج افزود: استطاعت جسمی و روحی زایران هر ساله از سوی هلال احمر بررسی می شود و از این رو برای حج امسال، خدمات بهداشتی و معاینات حجاج از سال ١۴٠٢ آغاز شد.

وی در مورد انتخاب کادر پزشکی برای حج امسال گفت: امسال بر اساس الزامات جدید، تعداد کادر پزشکی کاهش و تعداد زایران افزایش یافته است.

مرعشی اظهار داشت: امسال تعداد کادر پزشکی حج و زیارت هلال احمر ٣٨٠ نفر است در حالی که سال گذشته ۴٢۵ نفر بوده است.

وی با اشاره به این که ۵٩۵ نفر نتوانستند استطاعت سلامت را برای حضور در این سفر معنوی کسب کنند، گفت: بر اساس قانون جدید فرهنگستان علوم پزشکی، امسال برای نخستین بار افراد دیالیزی و مادرانی که نوزاد شیرخوار دارند نمی توانند به حج اعزام شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی
  • امسال ۹ هزار تخت بیمارستانی اضافه می‌شود/ افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی 
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند
  • آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • چرا امکان تأمین آب شرب از سد مارون وجود ندارد؟
  • آزمون‌های شبه‌نهایی دبیرستانی‌ها از پس‌فردا