Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی عربستان ( واس ) گزارش داد: این رزمایش با عنوان " دفاع دریایی " از امروز ( یکشنبه ) با حضور سپهبد " فهد بن عبداله الغفیلی " فرمانده نیروی دریایی عربستان و " جیمز مالوی " فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا در خلیج فارس در ناوگان شرقی نیروی دریایی عربستان سعودی در منطقه "الجبیل" آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دریایی " محمد بن حامد الغامدی " مدیر این رزمایش هدف از برگزاری آن را توسعه امنیت دریایی و حمایت از آب‌های منطقه همچنین گسترش همکاری های نظامی و تبادل تجربه جنگی بین نیروهای دریایی عربستان و آمریکا بیان کرد.

وی افزود: در این رزمایش، تمرین‌های آموزشی که هر دو طرف درگیر آن هستند، انجام می شود.

خبرگزاری عربستان سعودی اضافه کرد: این رزمایش به مدت یک هفته در ناوگان شرقی عربستان سعودی در آب‌های خلیج فارس ادامه می یابد و دو طرف بسیاری از فرضیه ها و تاکتیک‌های رزم دریایی را با مشارکت هواپیماهای نیروی دریایی پیاده‌سازی و با فشنگ ها و مهمات واقعی تمرین می‌کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خلیج فارس عربستان عربستان سعودی فرمانده نیروی دریایی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898826

دیگر خبرها

  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند