Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دره وزمی روز سه شنبه در سی و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت : از جمله برنامه های سازمان برای ایام پایان سال تامین و توزیع کالاهای اساسی، تامین میوه شب عید، فروش فوق العاده، برپایی نمایشگاه بهاره و طرح تشدید نظارت بازار است. 

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۲۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب در استان خریداری شده است، اضافه کرد: تمام پرتقال خریداری شده و ۱۹۳ تن سیب خریداری شده وارد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه توزیع میوه های شب عید با کمک شهرداری و اتحادیه میوه فروشان انجام می شود، افزود: این میزان میوه در حدود ۹۰ غرفه در استان و ۳۰ غرفه در سنندج عرضه میشود. 

دره وزمی با اشاره به اینکه میوه ها در چهار سردخانه استان نگهداری می شود، گفت:  تسهیلات خرید میوه شب عید  به همت سازمان تعاون روستایی و بانک های ملی، تجارت و کشاورزی، ملت در استان تامین شده است. 

وی اعلام کرد: ۵۶۰ واحد صنفی در استان برای فروش فوق العاده اعلام آمادگی کردند. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ارتباط با تامین ماسک اظهار داشت : چند واحد در استان اقدام به تولید ماسک می کنند که واحد سقز به طور رایگان ۲۰ هزار عدد ماسک را رایگان توزیع کرده است. 

دره وزمی یادآور شد : در سنندج و قروه هم واحدهایی برای تولید ماسک ارتباط آنها را با دانشگاه علوم پزشکی استان برقرار کردیم تا  مشکلی  از این لحاظ نداشته باشیم. 

منبع: Abcnews برچسب‌ها سنندج ستاد تنظیم بازار استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنندج ستاد تنظیم بازار استانداری کردستان سنندج ستاد تنظیم بازار استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان