Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله العظمی وحید خراسانی ضمن تأکید بر رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، برای دفع بیماری و نگرانی مؤمنان توصیه‌ای ارائه کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: جمعی از مومنین از حضرت آیت الله العظمی وحیدخراسانی خواستند تا جهت دفع بیماری و نگرانی توصیه‌ای کند.

 

این مرجع تقلید در پاسخ بیان کرد: ضمن رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، هر روز دست خود را روی قلبتان بگذارید و هفت مرتبه سوره حمد را قرائت کنید و نیز هر روز صبح و شب هفت مرتبه آیت الکرسی را تا «وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ» قرائت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا آیت الله وحید خراسانی دعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: لیگ برتر پسران کشور به زودی برگزار می‌شود و تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده‌است.

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: طی سال جاری در اولین مرحله انتخابات هیات را پیش رو داریم که اگر همه چیز به خوبی پیش برود برنامه‌های خود را با قدرت پیش خواهیم برد. خوشبختانه با توجه به انگیزه و توان شمشیربازان خراسانی هم اکنون ۵ بازیکن ملی پوش در بخش های مختلف داریم که یک بازیکن در تیم ملی فلوره، ۳ بازیکن در تیم ملی اپه و یک بازیکن در تیم ملی سابر هستند.

وی افزود: لیگ برتر پسران کشور را در پیش داریم که تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده است. همچنین تیم دختران در دور رفت لیگ برتر سوم شدند که امیدواریم سومی را حفظ کنند که در کشور صاحب مقام باشیم.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به مناسبات، مسابقات داخلی را در پیش داریم که در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان با استقبال مطلوب بازیکنان برگزار شد، که در بخش اپه زیر ۱۴ سال دختران ساجده سادات قریشی موفق به کسب مقام اول شد و الهه رزق خواه مقام دوم و بنیتا طلایی و فاطمه رزق‌خواه موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند. همچنین در بخش اپه بزرگسالان بانوان مهشید نیازی مقام اول را کسب کرد و تیام عباس نژاد، الینا عرفانیان و آیلین علی اکبری به ترتیب دوم و مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یعقوبیان در پایان به تمرکز بر رده سنی پایه تاکید کرد و گفت: هم اکنون در حال سرمایه گذاری در رده سنی پایه هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم در این حوزه نیز صاحب مقام باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا