Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:10:39 GMT

لایروبی رودخانه‌های همدان انجام شده است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۹۴۱

لایروبی رودخانه‌های همدان انجام شده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان ضمن اعلام اینکه همکاران آب منطقه‌ای در آماده‌باش هستند گفت: لایروبی رودخانه‌های همدان به منظور عبور سیلاب انجام شده است.

منصور ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اخطار سازمان هواشناسی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۶ و ۷ اسفندماه، احتمال وقوع رگبارهای تند و پراکنده در نقاط مختلف استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های شدید از مردم درخواست می‌شود اکیدا از نزدیک شدن، استقرار و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها، کانال‌ها و دریاچه سدها خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سدها کنترل سیلاب و تامین آب شرب است و مخازن سدهای استان نیز طوری مدیریت شده که سیل‌ها را مدیریت می‌کند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همکاران آب منطقه‌ای در آماده‌باش هستند اضافه کرد: بر این اساس رودخانه‌ها لایروبی شده و اگر مشکلی باشد، مجدد رودخانه‌ها لایروبی شده و ساماندهی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیلاب همدان لایروبی رودخانه ها سد آب منطقه ای رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی صبا سازمان آب و برق خوزستان گفت: با هدف رسوب زدایی و پاکسازی رودخانه کارون بخش دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در دستور کار قرار گرفت.

عادل سواری افزود: در اجرای این طرح   رودخانه کارون بزرگ اهواز حد فاصل پل غدیر تا پل سلمان فارسی لایروبی و رسوب زدایی شد.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی رودخانه کارون توسط دستگاه لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲ انجام شد.

رودخانه کارون دارای ۹۵۰ کیلومتر می‌باشد که در مسیر خود از شهر اهواز عبور می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون