Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:14:49 GMT

مردم از تجمع در آرامستان‌های تبریز خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۰۰۸

مردم از تجمع در آرامستان‌های تبریز خودداری کنند

در این اطلاعیه که روز دوشنبه صادر شده آمده است، با توجه به در پیش بودن مراسم لیله‌الرغائب، سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز برخود وظیفه می‌داند با فراهم کردن مقدمات این آیین، بر توصیه‌های وزارت بهداشت برای لغو مراسم های غیرضروری تاکید کند.

در این اطلاعیه آمده است، همانگونه که مردم مطلع هستند در پی مشاهده مواردی از مبتلایان کرونا در کشور، مراجع ذیصلاح ضمن تاکید بر لزوم مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی بر عدم حضور در مراسم ها و تجمعات غیرضروری توصیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است گرچه این سازمان در حد توان و ظرفیت، نسبت به فراهم کردن شرایط رفت و آمد تمهیداتی اتخاذ می‌کند اما بر اساس تاکید برخی مراجع تقلید توصیه‌های وزارت بهداشت در این خصوص حجت است.

در این اطلاعیه آمده است، بر اساس شواهد موجود، آیین حضور در مزار اموات همزمان با لیله الرغائب، سنتی دیرینه مختص شهر تبریز و برخی مناطق آذربایجان بوده و یک مراسم توصیه شده‌ مذهبی به شمار نمی‌آید.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا شهرداری وزارت بهداشت تبریز آرامستان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود