Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تامین و کار گروه بحران دو جلسه ی مستمری بود که فرماندار ویژه آبادان ساعاتی پیش تشکیل داد تا تمام مسایل درمانی و پیشگیری را در خصوص کرونا ویروس مورد پایش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شورای تامین و کار گروه بحران دو جلسه ی مستمری بود که فرماندار ویژه آبادان ساعاتی پیش تشکیل داد تا تمام مسایل درمانی و پیشگیری را در خصوص کرونا ویروس مورد پایش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا رییس شورای تامین شهرستان آبادان در حاشیه این نشست اظهار کرد: در دو نشست پیاپی که با حضور متولیان امر برگزار شد، تمام موارد لازم مورد بررسی قرار گرفت. ریاست دانشگاه های علوم پزشکی استان هم اعلام کرده که تا کنون حتی یک مورد ابتلا به این ویروس وجود نداشته است.

سید زین العابدین موسوی افزود: نگرانی مردم را درک کرده ایم و منتظر نخواهیم ماند کرونا ویروس به آبادان بیاید. کار ویژه و اصلی ما در این خصوص پیشگیری خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: در همین رابطه ابلاغ ها و دستورات لازم به دستگاهای شهرداری، فرودگاه‌، دانشکده علوم پزشکی، گمرک و دیگر ارگان های مربوطه داده شده است. تمامی مدخل‌های ورود جاده ای، هوایی و دریایی پایش خواهد شد. بنرهای آموزشی نیز در سطح شهر نصب خواهد شد.

او در خصوص کمبود ژل ضد عفونی و ماسک بیان کرد: قرار است این اقلام از سطح داروخانه ها به سمت مکان‌هایی که دانشکده تعیین می کند برده شود و با قیمت ارزان‌تر در دسترس مردم قرار بگیرد. تجمعات، کنسرت ها، سینماها، مراکز عرضه ی قلیان تا چند روز در محدودیت طرح پیشگیری قرار خوهند گرفت.

رییس شورای تامین آبادان با بیان اینکه شهروندان اطلاعات صحیح را فقط از رسانه های رسمی پیگیری نمایند، تاکید کرد: برخی از سوء استفاده کنندگان اقدام به انتشار شایعاتی در فضای مجازی نموده اند و فیلم‌هایی در این خصوص پخش کرده اند که جا دارد از همین جا اعلام کنم که به هیچ عنوان این تصاویر و کلیپ ها متعلق به آبادان نیست. این شایعات در معرض پایش و رصد، دستگاه‌های امنیتی قرار گرفته است و هر جا لازم شد دادستان شهرستان به این قضیه ورود خواهند کرد.

موسوی پیرامون کشتی‌های چینی که در ساحل اروند پهلو می‌گیرند، تسریح کرد: ماه پیش هم کشتی چینی به اروند رود آمد و همگان دیدند که علاوه بر پایش بهداشتی خدمه ی کشتی، اجازه پیاده شدن به آنان ندادیم. از این پس هم تا رسیدن به شرایط عادی همین رویه را با شناورهای چینی و هر شناوری که مشکوک باشد، در دستور کار داریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شایعات منطقه آزاد اروند فرمانداری آبادان کشتی چینی کرونا ویروس کرونا ویروس شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست

محمودرضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: پیرو انتشار خبری مبنی بر اجرای عملیات جمع آوری نخاله از سطح شهر آبادان در مورخ ۲۹ فروردین که در متن خبر آمده بود ۵ هزار سرویس نخاله از ابتدای سال از سطح شهر جمع آوری گردیده، دارای اشتباه نگارشی بود و سهوا این اتفاق رقم خورده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان، افزود: این تعداد سرویس نخاله طی بازه زمانی یکساله از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲) تاکنون از سطح شهر آبادان جمع آوری گردیده است و به اشتباه در خبر قبلی سال جاری ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد.

وی بیان کرد: نیروهای خدوم این معاونت به همراه نیروهای سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ماشین آلات شهرداری طی ۶ ماه گذشته با توجه به اجرای طرح ضربتی نخاله برداری، بالغ بر ۲ هزار سرویس نخاله را جمع آوری کرده‌اند که در مجموع این آمار به ۵ هزار سرویس نخاله رسیده است.

یوسفی، به محل دپوی نخاله‌های شهری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بخشی از این نخاله‌های جمع آوری شده در مسیر جاده علی بن ابی طالب (ع) محل دپوی نخاله‌ها و زباله‌ها جهت دفن پسماندها و بخشی دیگر در محل های دپو سطح شهر، زمین‌های آبگیر و مشخص شده توسط مناطق سه‌گانه و همچنین طبق خواست شهروندان با توجه به آدرس‌های درخواستی تخلیه می‌شوند.

وی ادامه داد: همانگونه که در خبر قبل هم اشاره شده این عملیات با استفاده از نیروها، دستگاه‌ها و ماشین آلات شهرداری آبادان از جمله چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، هشت دستگاه خاور و... اجرایی گردیده است.

خبرنگار: رانیا مرشدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227992 برچسب‌ها ایسکانیوز استان خوزستان

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری