Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 از عمده دلایلی که باعث به هم خوردن روابط عاطفی و حتی گاهی طلاق در ازدواج‌ها می‌شود، این است که در چند ماه اول روابط اشخاص یک نسخه خیلی خوب و بی‌نقص را از خودشان به نمایش می‌گذراند که با شخصیت واقعی آن‌ها کاملاً یا تا حدود زیادی در تناقض است. با امید در این رابطه پیش می‌روید و فکر می‌کنید دارید به یک شخص فوق‌العاده آشنا می‌شوید اما بعد از چند ماه می‌فهمید که سرابی بیش نبوده است و این شخص اصلاً آن چیزی نیست که از خودش به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چطور بفهمیم که آیا شخصی در رابطه واقعاً خودش است یا پشت نقابی مخفی شده است و دارد نقش بازی می‌کند؟در این ویدیو به ۷ نشانه شایع می‌پردازیم که به شما هشدار می‌دهند احتمالاً شخص مقابل خود واقعی‌اش نیست و دارد نقش بازی می‌کند و شما باید با احتیاط بیشتری پیش بروید یا حتی آن رابطه را بلافاصله تمام کنید تا آسیب روحی بیشتری نبینید.آن ۷ نشانه را در این ویدیو تماشا کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خانم ها و آقایان سبک زندگی پوشش و آداب فیلم رابطه ویدیو رابطه عاشقانه رابطه سالم رابطه ناسالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود

 دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات درگیری و قتل دو نفر در آرامستان یاسوج را تشریح کرد.   سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بررسی ها برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان «شرف آباد» یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.   وی با بیان اینکه عصر امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه آرامستان شرف آباد شهر یاسوج درگیری منجر به قتل رخ داد، افزود: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بوده است.   دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: در این درگیری یک نفر با اسلحه ۲ نفر را به قتل رساند.   ملک حسینی ادامه داد: با صدور دستور قضایی، بازپرس ویژه قتل بلافاصله در صحنه درگیری حاضر و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.   وی بیان کرد: جزئیات بیشتر وقوع این درگیری در دست بررسی است و تلاش ماموران پلیس برای بازداشت قاتل ادامه دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشانه‌های طلایی ازدواج هوشیارانه
  • تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید
  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • حکم نماز و روزه در سفر شخصی با ماشین دولتی
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • تغییر رنگ ادرار نشانه چیست؟
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش
  • چالش نشانه گیری توپ پینگ پونگ با نی توسط بازیکنان اینتر / فیلم
  • ضیافت امام حسنی‌ها، نشانه هویت ماست
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد