Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، دستگاه رادیولوژی دیجیتال(cr) واتوکلاو اتاق عمل به همت خیّرین یزدی (شرکت شهداب) به تجهیزات پزشکی بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اضافه شد.

ابوالحسن حلوانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: «بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از سال ۱۳۷۶ با همت خیّرین استان یزد تأسیس شده و در حال حاضر با جذب پزشکان زبده و توانمند به موازات امر بهسازی به عنوان قطب درمان سرطان در یزد شناخته می‌شود بیشترین مصرف فرآورده‌های خونی در جمع بیمارستان‌های خصوصی و دولتی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در این مراسم بیان کرد: «بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد دارای پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه‌های چشم، زنان و زایمان، جراحی، اطفال و نوزادان، داخلی، ارتوپدی و ارتوپدی اطفال، عفونی، جراحی اعصاب و فوق‌تخصص درد همراه با پزشکان متخصص و بخش‌های فوق تخصصی آنکولوژی و خون، مراقبت‌های ویژه و بخش‌های جنرال داخلی، جراحی زنان و زایمان و اطفال است.»

بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد قطب درمان سرطان کشور

مسعود خوشبین تصریح کرد: «این بیمارستان در حال حاضر دارای بخش‌هایی چون آندوسکوپی و کولونوسکوپی، آنکولوژی، جراحی ارتوپدی اطفال و نوزادان، جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان، بخش فیزیوتراپی، کلاس آمادگی زایمان برای ارائه خدمت به مادران باردار است.»

عضو هیئت‌علمی دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب(ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد تأکید کرد: «بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد علاوه بر خرید دو دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال برای تصویربرداری با کیفیت بالا و دستگاه اتوکلاو اتاق عمل در سال جاری به همت خیّرین شرکت شهداب دارای تجهیزات پزشکی به‌روز مانند دستگاه سونوگرافی، تجهیزات جدید آزمایشگاهی و چهار دستگاه ونتیلاتور جدید است.»

به گزارش ایسکانیوز، بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با کسب رتبه درجه یک، ICU درجه یک و نشان برنزی سازمان انتقال خون، قطب درمان سرطان کشور نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

167 / 167 دانشگاه آزاد یزد بیمارستان شاه ولی خیرین ابولحسن حلوانی دستگاه رادیولوژی دیجیتال شرکت شهداب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد یزد بیمارستان شاه ولی خیرین دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، این تجهیزات به طور قابل‌ توجهی ظرفیت پیش ‌بیمارستانی سازمان اورژانس را افزایش خواهد داد. اقلام اهدایی قرار است در استان‌ های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان توزیع شوند.

دستگاه‌ دفیبریلاتور می‌تواند نجات ‌بخش زندگی در هنگام ایست قلبی ناگهانی باشد. این وسیله ریتم ضربان قلب را به طور موثر پایش کرده و با ارسال شوک ‌های الکتریکی عملکرد طبیعی قلب را احیا می‌ کند. طراحی این دستگاه ‌ها به گونه ‌ای است که با حداقل آموزش پزشکی می ‌توان از آن استفاده کرد و به این دلیل برای تیم‌ های پاسخ به فوریت ‌های پزشکی بسیار با ارزش هستند.

سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با اهدای این دستگاه‌ ها، عنوان کرد: با افزایش فراهم بودن دفیبریلاتور، امدادگران و پرسنل اورژانس در استان ‌های مربوطه برای ارائه مراقبت‌ های مؤثر و به‌ موقع به افراد نیازمند مجهزتر خواهند شد.

وی همچنین گفت: اهدای این تجهیزات، که به طور مشترک از سوی دفتر کمک‌ های انسانی اتحادیه اروپا تامین مالی شده است، تاکیدی است بر تعهد ما نسبت به تقویت نظام سلامت و ارتقای خدمات پزشکی اورژانس برای جمعیت‌ های آسیب‌ پذیر.

گفتنی است، این پروژه در راستای ماموریت سازمان جهانی بهداشت، یعنی تضمین دسترسی همگانی به خدمات باکیفیت سلامت، به ویژه در مناطقی که با بحران‌ های انسانی مواجه هستند، انجام گرفته است. هدف نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران این است که از طریق توانمندسازی نهادها و ارائه ‌دهندگان خدمات سلامت محلی به ارتقای تاب ‌آوری و پایداری نظام سلامت در استان‌ های هدف کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور