Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@01:07:57 GMT

کشف محموله ۸۰ کیلوگرمی مواد مخدر در بابل

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۱۰۹

کشف محموله ۸۰ کیلوگرمی مواد مخدر در بابل

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل از کشف ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۳ نفر از سوداگران مرگ خبر داد. تاریخ انتشار: 11:01 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۷۳۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی دادستان عمومی و انقلاب بابل از کشف ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران و سربازان گمنام امام زمان (عج) عملیات پلیسی انجام و سه نفر در این راستا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بابل با بیان اینکه پرونده جهت انجام تحقیقات به یکی از شعبه بازپرسی دادسرای بابل ارجاع شده است گفت: تحقیقات جهت شناسایی دیگر متهمان احتمالی و بررسی زوایای دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: کشف ۱۵۷ کیلوگرم هروئین در گمرک بیله سوار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل گفت: این دادستانی در زمینه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر بدون هیچ اغماضی به شدت با مجرمان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: در سال‌های اخیر در برخی از احکام، محرومیت‌های اجتماعی از قبیل مسدود کردن اسناد هویتی و کارت ملی باعث می‌شد تا زندگی فرد دچار مشکل شود و تا زمانی که با دستور قضایی این محدودیت رفع نشود افراد نمی‌توانند از خدمات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: به همین منظور پس از دستور رییس قوه قضاییه و به منظور رعایت حال حقوق شهروندان، نسبت به آزادسازی اسناد هویتی و کد ملی این افراد اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، اسناد هویتی هزار و ۳۱۵ نفر در استان قزوین توقیف می‌باشد که دستورات لازم جهت رفع مسدودی این اسناد به اداره ثبت احوال استان صادر شده است.

رجبی اضافه کرد: همچنین به قضات ابلاغ شد تا منبعد از صدور دستور مسدودی کد ملی و اسناد هویتی محکومان خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین