Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس قوه قضاییه  گفت: مقابله با ویروس کرونا همکاری ملت و همت همگانی می طلبد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، سیدابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: پیروز انتخابات مردم بزرگ ایران بودند نه یک جناح و حزب خاص.
وی افزود: امروز نوبت منتخبان مردم است که برای گره گشایی از معیشت مردم و امیدآفرینی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییسی با اشاره به ویروس کرونا گفت: سلامت مردم از حقوق عامه و ضروری ترین مسایل کشور است. مقابله با ویروس کرونا همکاری ملت و همت همگانی می طلبد. 
این خبر تکمیل می شود... برچسب ها: رییسی ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: رییسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

کد خبر 6080306 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند!