Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:34:47 GMT

هوای اردوی سیتیزن‌ها آنقدر هم بد نیست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۲۰۷

هوای اردوی سیتیزن‌ها آنقدر هم بد نیست

منچستر سیتی این روزها با توجه به اخبار و حواشی مربوط به حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان برای دو فصل آتی، شرایط بحرانی و سختی را سپری می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، تعویض طلایی پپ در دقایق پایانی بازی باعث شد تا منچستر سیتی در دیداری حساس لستر را شکست دهد.

منچستر سیتی این روزها با توجه به اخبار و حواشی مربوط به حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان برای دو فصل آتی، شرایط بحرانی و سختی را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش با اعلام یوفا منچستر سیتی از حضور در لیگ قهرمانان برای دو فصل آتی محروم شد و این مسئله حواشی زیادی را برای این تیم ایجاد کرد. گمانه زنی‌هایی درباره خروج ستاره‌های این تیم و حتی پپ گواردیولا نیز به گوش می‌رسید.

سرمربی سیتیزن ها در کنفرانس خبری اشاره کرد که قرار نیست منچستر را ترک کند و به آینده تیمش امیدوار است.

سیتی در این هفته و در جدالی سخت و حساس به مصاف لسترسیتی رفت. لستر نیز این روزها شرایط خوبی ندارد و از فرم خوب گذشته خود فاصله گرفته، اما با توجه به حکم صادر شده برای سیتی، امیدوار به کسب سهمیه هستند و امتیاز بازی‌های پیش رو برای آنها بسیار حیاتی است.

با همه این اوصاف و پیش زمینه‌ها، بازیکن سابق لستر یعنی ریاض ماحرز پس از یک حرکت عالی پاس خوبی به بازیکن تازه تعویض، گابریل ژسوس ارسال کرد تا وی موفق شود دروازه لستر را باز کند.

در دقیقه ۶۲ این بازی، آگوئرو نیز یک پنالتی را از دست داد که البته این فرصت سوزی او منجر به از دست رفتن امتیاز نشد.

با پیروزی در این مسابقه، منچستر سیتی با هفت امتیاز اختلاف نسبت به لستر در جایگاه دوم جدول قرار دارد. لستر نیز با چلسی رده چهارمی شش امتیاز فاصله دارد.

این پیروزی با توجه به بازی آینده سیتیزن ها برابر رئال مادرید، می‌تواند تا حد زیادی امید بخش باشد. حالا که پپ و یارانش لیگ قهرمانان فصل‌های بعدی را از دست داده اند، با انگیزه‌ای مضاعف به دنبال کسب قهرمانی در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا هستند، قهرمانی چالش برانگیزی که ابتدا باید رئال را پشت سر بگذارند، تا بتوانند به آن نزدیک شوند.

کد خبر 412011

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منچستر سیتی لیگ برتر جزیره فوتبال اروپا منچستر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

به گزارش "ورزش سه"، آینده اریک تن‌هاخ در الدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حال حاضر نام‌های متعددی پیرامون باشگاه مطرح شده است.

زیدان ۵۱ ساله رؤیای مدیران منچستر یونایتد به‌خصوص سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه است. با این حال، افرادی مانند گرت ساوتگیت، گراهام پاتر و توماس توخل نیز برای این نقش پیشنهاد شده‌اند.

یورک ۵۲ ساله معتقد است که مرد فرانسوی می‌تواند منچستر یونایتد را به رقابت برای قهرمانی لیگ برتر و جام‌های دیگر برگرداند.
مهاجم سابق یونایتد همچنین مدعی شد که نامزدهای دیگر در پست مربی‌گری شیاطین سرخ ناموفق خواهند بود.

او گفت: «فعلا فکر نمی‌کنم که زیدان به منچستر یونایتد نزدیک باشد، اما او آنها را به جایی که به آن تعلق دارند برمی‌گرداند. با آمدن زیدان به باشگاه این باور به وجود خواهد آمد که یونایتد دوباره می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

نام‌های زیادی را حول باشگاه شنیده‌ام، اما به‌نظر من مربی‌گری باشگاه بزرگی مانند یونایتد کار بسیار دشواری است و همه نامزدها به‌جز زیدان، در صورت قبول مربی‌گری یونایتد، زنده زنده خورده خواهند شد!»

دیگر خبرها

  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند