Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی مجلس گفت: بر اساس گزارش ارائه‌شده از سوی آقای نمکی وزیر بهداشت بسیاری از گزارش‌هایی که در خصوص بستری شدن اشخاص در بیمارستان‌ها بوده، مربوط به بیماران مبتلا به آنفلوآنزاست و تقریبا ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۲ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس گزارش وزیر بهداشت ۲ نفر مبتلا به کرونا در تهران شناسایی شده که از قم به تهران آمده بودند.

عباسی با بیان این‌که طبق گزارش وزارت بهداشت، عامل ابتلا به کرونا در ایران افرادی بودند که از مبادی خروجی غیرقانونی از پاکستان، افغانستان و چین به ایران آمده‌اند، گفت: ما از نظر امکانات بهداشتی کمبودی نداریم و شهروندان نباید در این زمینه نگران باشند اما توصیه این است که از  ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده استفاده شود و از دست دادن و روبوسی کردن خودداری شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که با گرم شدن هوا ویروس کرونا از بین خواهد رفت، ادامه داد: براساس گزارش وزیر بهداشت، وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز براساس شرایط موجود کشور تصمیم‌گیری خواهد شد و از سوی رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود، اما افراد از حضور در تجمعات ورزشی و اردوهای دانش‌آموزی خودداری کنند تا شیوع این ویروس کنترل شود و با مشکلات حاد روبرو نشویم.

وی ادامه داد: طبق گزارش وزیر بهداشت در برخی مناطق کشور، مواردی از کرونا شناسایی شده است. بنابراین مبادی ورودی کشور و پروازها تحت کنترل است و افرادی که وارد کشور می‌شوند از طریق دمای بدن و علائم کرونا  مورد بررسی قرار می‌گیرند.

عباسی با بیان این‌که بخشی از علائم مربوط به آنفلوآنزای حاد است و ربطی به کرونا ندارد، خواستار رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سوی مردم شد.

کد خبر 486437 برچسب‌ها كروناويروس مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس مجلس شورای اسلامی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز تجمع فلسطینی‌ها در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه را بمباران کرد که در آن ۶ نفر به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب نیز به خانه ای در جنوب نوار غزه حمله و هفت فلسطینی را شهید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد