Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@21:38:46 GMT

قیمت سکه به 6 میلیون نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۳۰۶

 هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۴۰هزار تومان، نیم سکه۲  میلیون و ۹۸۰ هزار   تومان، ربع سکه یک میلیون ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

​همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۶۸ دلار و و۴۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۴ هزار و ۸۲۷ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نرخ سکه و طلا در۵ اسفند ۹۸​ محصول نرخ(تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵.۹۲۰.۰۰۰ سکه طرح امامی ۵.۹۴۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۲.۹۸۰.۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۱.۸۵۰.۰۰۰ سکه گرمی ​۹۵۰.۰۰۰ اونس جهانی یک هزار  و ۶۶۸ دلار و ۴۳ طلای ۱۸ عیار ۶۰۴.۸۲۷

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سکه طرح قدیم طلا دلار سکه تمام بهار آزادی سکه و طلا سکه قیمت سکه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آب در بوشهر برای گردشگران نوروزی افزایش یافت

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرگفت: به‌دلیل حضور گردشگران نوروزی و افزایش جمعیت مصرف‌کننده، در نوروز نزدیک به ۱۰ درصد تولید آب را افزایش دادیم.

ابوالحسن  عالی افزود: تا پیش از نوروز، روزانه ۴۰۰ هزار مترمکعب تولید آب داشتیم که از آغاز سفرهای نوروزی روزانه نزدیک به ۴۴۵ هزار مترمکعب آب تولید و تأمین می‌کنیم و بیشتر آن در مناطق ساحلی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: پیک  مصرفی آب در استان بوشهر از میانه خرداد است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پیش از ماه تیر طرح‌های افزایش تولید و تأمین آب استان را وارد مدار کنیم تا افزایش مصرف را پوشش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • جدول مقایسه حداقل حقوق کارگران از سال 1388 تا 1403 و معادل آن به طلا؟+جدول
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • تولید آب در بوشهر برای گردشگران نوروزی افزایش یافت
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • در رفتار فردی و اجتماعی باید خود را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم
  • «محفل» ۱۰۰ هزار نفری از نمای نزدیک
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه