Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@16:06:00 GMT

کارگروه آنالیز کشتی گیران خارجی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۳۳۴

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به درپیش بودن رقابت‌های المپیک 2020 توکیو و ضرورت آنالیز نقاط ضعف و قوت رقبای خارجی کشتی گیران ایران و به منظور شناخت بیشتر ملی پوشان از وضعیت آمادگی فنی رقبای خود و اتخاذ استراتژی مناسب برای رویارویی و مبارزه با حریفان کارگروه آنالیز کشتی گیران خارجی با پیشنهاد مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون کشتی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس این کارگروه با حضور مجید ترکان، بهروز یاری، یداله اعتصامی و عزیزاله اطاعاتی اعضای این کارگروه تشکیل شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران المپیک2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت.

طرفداری | دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم