Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:27:18 GMT

مدیرکل امنیتی، انتظامی و مرزی جدید خوزستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۳۴۰

مدیرکل امنیتی، انتظامی و مرزی جدید خوزستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در حکمی عبدالله حسینی را به عنوان مدیرکل امنیتی، انتظامی و مرزی منصوب کرد.

وی پیش از این مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان بود. تصدی فرمانداری خرمشهر نیز در کارنامه عبدالله حسینی دیده می‌شود.

کد خبر 4861585.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان حکم انتصاب عبدالله حسینی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین گرگان شیراز بیرجند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان پیرامون ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی مقیم قم برگزار شد.

در این نشست که با حضور حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار،‌ زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی،‌ امیری مدیرکل امور امنیتی استانداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی و جمعی از فرماندهان انتظامی برگزار شد، بر هماهنگی و تعامل سازنده نهادهای متولی بر ساماندهی اتباع مجاز و طرد اتباع غیر مجاز در این استان تأکید شد.‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این نشست با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد استان قم به عنوان أم‌القرای جهان اسلام بیان کرد: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این نشست با اشاره به آمادگی و تلاش‌های  انتظامی در مسیر کنترل اتباع و مهاجرین خارجی گفت: به حول و قوه الهی در سال جدید شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت و سلامت اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!