Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@18:02:11 GMT

توقف ارائه خدمات کنسولی سفارت ایران در کابل

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۳۵۶

توقف ارائه خدمات کنسولی سفارت ایران در کابل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعیه سفارت ایران در کابل، بخش کنسولی سفارت ایران به اطلاع شهروندان محترم افغانستان می‌رساند به منظور رعایت نکات بهداشتی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ارائه خدمات به مراجعین عزیز را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌نماید. هرگونه اطلاعات جدید در این رابطه، متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 486436 برچسب‌ها ایران و افغانستان كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و افغانستان كروناويروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

وزارت صنعت و تجارت افغانستان از برگزاری نمایشگاه تجاری مشترک با قزاقستان در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی با هدف بازاریابی محصولات داخلی در شهر کابل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالسلام جواد آخندزاده» سخنگوی وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد «این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه‌های بین‌المللی قزاق – افغان با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و دولتی افغانستان در شهر کابل برگزار می‌شود».

وی گفت در این نمایشگاه محصولات و تولیدات افغانستان و قزاقستان در بخش‌های مختلف به مدت دو روز به نمایش گذاشته می‌شود.

«محمد صابر لطیفی» رئیس مرکز نمایشگاه‌ بین المللی افغانستان اظهار داشت: «در این نمایشگاه بیشتر محصولات و فرآورده‌هایی عرضه و معرفی می‌شوند که ما می‌خواهیم به قزاقستان صادر کنیم و همچنین آن دسته محصولاتی که شرکت‌های افغان می‌خواهند به دیگر کشورهای آسیای مرکزی صادر کنند شامل خشکبار، فرآورده‌های معدنی و برخی خدمات اقتصادی و تجاری افغانستان به نمایش گذاشته خواهد شد».

گفته می‌شود در این نمایشگاه 40 شرکت بزرگ از قزاقستان و 40 شرکت بزرگ افغانستانی حضور دارند که محصولات و تولیدات‌شان را در 25 و 26 آوریل عرضه و معرفی می‌کنند و تفاهم‌نامه‌های گوناگونی نیز برای داد و ستد میان این شرکت‌ها به امضا می‌رسد.

افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کندطالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه قزاقستان حذف شد

برخی کارشناسان افغان حضور و مشارکت در نمایشگاه‌‌های بین المللی را مسیری مناسب برای بازاریابی تولیدات داخلی و توسعه صادرات می‌دانند.

هیئت حاکمه افغانستان نیز با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را فرصتی برای ارائه تولیدات داخلی افغانستان و جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان
  • ایجاد ساختار مشترک کابل و اسلام آباد برای بازگشت مهاجرین افغانستانی
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم