Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کوهنوردی اعلام کرده است که تمامی هیات های استان ها و فدراسیون کوهنوردی برای بارش شدید باران آماده خواهند بود.

به گزارش ایسنا، فدراسیون کوهنوردی اعلام کرده است که با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع بارش شدید باران در برخی از استان‌های کشور طی روزهای آینده، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با هماهنگی هیات‌های کوهنوردی استانها، آمادگی خود را برای کمک و پشتیبانی نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بخش جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی، تمامی نیروهای متخصص فدراسیون در هیات‌های استانها در حالت آمادگی کامل قرار دارند و مربیان و امدادگران و اعضای ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان فدراسیون نیز به صورت آماده‌باش درآمده‌اند تا در صورت لزوم به عنوان تیم‌های پیشتیبانی به نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به هموطنان عزیز کشورمان کمک و خدمت‌رسانی کنند.

همچنین رضا زارعی رئیس فدراسیون در این خصوص گفته که با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و امکان احتمال وقوع بارش شدید باران در برخی از استان‌ها و خطرات احتمالی در مناطق کوهستانی، نیروهای متخصص، مربیان و امدادگران فدراسیون که عضویت در سازمان امداد و نجات کوهستان هلال احمر را دارند با هماهنگی هیات‌های کوهنوردی استانی در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت لزوم در کنار نیروهای خدوم امداد و نجات جمعیت هلال احمر خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون کوهنوردی فدراسیون کوهنوردی بارش شدید باران امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است

رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر این جمعیت برای امداد رسانی حوادث ناشی از بارندگی ها در نقاط مختلف استان خبر داد

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند، تصریح کرد: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

فلاح با بیان اینکه شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان کرمان تکمیل هستند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی