Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@08:04:26 GMT

فرمانده مرزبانی: ایران امن‌ترین کشور دنیاست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۳۹۸

فرمانده مرزبانی: ایران امن‌ترین کشور دنیاست

به گزارش تسنیم، سردار قاسم رضایی پیش‌از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر تداوم راه شهدا اظهار داشت: سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی وحدت و انسجام در کشور ایجاد کرد.

وی افزود: امروز آئین تکریم از مجاهدت بزرگ‌مردی‌ست که سال‌ها خالصانه در استان کردستان خدمت کرده و حضور همگی نشان از کارنامه درخشان سردار شیخی دارد که بنده بر خود می‌بالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ایران امن‌ترین کشور دنیاست, تصریح کرد: اقتدار و عظمت ایران پیکره بزرگ‌ترین مستکبر جهان را به لرزه درآورده و با حمله موشکی سپاه قهرمان به پایگاه عین‌‌الاسد و نابودی قرارگاه‌های آنان این نوید را به همه کشورها داده که قدرت پوشالی آمریکایی‌ها, جز تار عنکبوت چیز دیگری نیست.

وی گفت: امروزه ایران امید همه کشورها و مستضعفان جهان بوده و قدرت نرم ایران تمام برنامه‌های استکبار را بر هم زده است.

سردار رضایی با بیان اینکه ایران اسلامی تکیه‌گاه منطقه است, کرد: امروز آمریکایی‌ها در هیچ نقطه‌ای از دنیا حتی خود آمریکا امنیت ندارند و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری باید برای همیشه از منطقه خارج شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وحدت و انسجام مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در پاسداشت سردار دل‌ها جای افتخار داشته و باید همواره مدافع راه و مسیر مکتب سلیمانی باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد روهنده بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کودکی که خانواده خود را گم کرده بود، پس از ساعت‌ها سردرگمی و نگرانی توسط یکی از همشهریان به مأموران مرزبانی حاضر در کانکس مستقر در ساحل مراجعه که با ایجاد آرامش برای آن کودک، پیگیری‌های لازم را برای تحویل وی به خانواده‌اش انجام دادند.

فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر گفت: مأموران مرزبانی طی یک ساعت موفق شدند خانواده این کودک گمشده را پیدا کنند و تحویل آنها دهند،

وی تصریح کرد: خانواده این کودک گمشده پس از پیدا شدن فرزندشان از زحمات پلیس به ویژه پرسنل مرزبانی بوشهر تقدیر و و ابراز خرسندی کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر در پایان از مسافران و گردشگران خواست هنگام حضور در اماکن شلوغ از کودکان خود غفلت نکرده و به آنها آموزش دهند در این شرایط به پلیس مراجعه کنند

کد خبر 6064377

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان